  • 21. Data: 2011-09-22 14:57:41
    Temat: Re: Fani 4 kółek
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 22/09/2011 13:44, DoQ wrote:

    > Dokładnie. Tym bardziej, że nikt nie mówi o tym, że ma być darmowe -
    > niech kosztuje z 15PLN, a na pewno zarobi na utrzymanie systemu.
    > Przebieg czy informacje o naprawionych szkodach żadną chronioną
    > tajemnicą być nie powinny.

    Jest jeszcze inny problem - mentalność.. Polacy jeszcze długo będą w
    stanie obejść każdy system.. To się na szczęście zmienia i jeżeli
    dorzucisz kilka technicznych przeszkód, jest szansa na normalny rynek
    motoryzacyjny..

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 22. Data: 2011-09-22 14:57:55
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 22/09/2011 13:54, Heinzkalter wrote:
    > , bo kilkanaście
    >>

    > No to twoja wiedza jest bardzo mizerna jak na takie doświadczenie. Dziel
    > się nią z kolegami w kolejce po socjal.

    Tak sądziłem, nic konkretnego.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 23. Data: 2011-09-22 15:00:08
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 22/09/2011 13:56, Waldek Godel wrote:

    > Oni mają płacone za program, dłubacz kasę oszczędza na robociźnie.
    > To co przeciętny brytyjczyk może zrobić by cię bardzo zdziwiło, wyjazd to
    > może ekstrawagancja, ale poszukaj fotek z przeciętnego brytyjskiego zlotu
    > motoryzacyjnego. I broń boże nie porównuj z fotkami z polskich zlotów,
    > psycholodzy mogą sobie nie poradzić z taką traumą.

    > za kilka setek to można mieć łącznie z lodem zrobionym przez trzy murzynki.
    > Pełny pic kosztuje 20-30 funtów w zależności od miejsca. Zakładając, że
    > środek jest robiony w warsztacie, to resztę mozna mieć poniżej 10.

    Full valet za 30f? Pokaż gdzie, tylko nie jakiś polak dorabiający sobie
    ze ścierką i butelką płynu do naczyń. ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 24. Data: 2011-09-22 15:01:33
    Od: "Heinzkalter" <v...@g...com>

    "Waldek Godel" <n...@o...info> wrote in message

> [...]
    > Pełny pic kosztuje 20-30 funtów w zależności od miejsca. Zakładając, że
    > środek jest robiony w warsztacie, to resztę mozna mieć poniżej 10.

    UUU. Gdzie za 30 funtow robią pelen walet? Powiedz pojadę. Nieznam nikogo
    kto wedlug moich standardow zrobi to taniej jak 120.
    Przeciętny Brytyjczyk nie robi nic sam przy samochodzie. Ci ktorzy jeżdża na
    zloty to nie sa ci przecietni.

    hk

  • 25. Data: 2011-09-22 15:05:19
    Od: "Heinzkalter" <v...@g...com>

    > Full valet za 30f? Pokaż gdzie, tylko nie jakiś polak dorabiający sobie ze
> [...]

    Takie ceny to chyba u jakiegoś wyglodzonego Bamba ktory trzy dni temu
    przyjechał w ciezarowce i oglada się dookola za imigration. ;-)

  • 26. Data: 2011-09-22 15:11:48
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 22/09/2011 14:05, Heinzkalter wrote:

    > Takie ceny to chyba u jakiegoś wyglodzonego Bamba ktory trzy dni temu
    > przyjechał w ciezarowce i oglada się dookola za imigration. ;-)

    :-)

    60-70f to standard za odkurzanie z myciem, do tego polerka lakieru i
    woskowanie 150-200 przynajmniej..

    Fakt że sposobem z tego programu można sobie dorobić do pensji, ale
    jedynie posiadacza warsztatu..

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 27. Data: 2011-09-22 15:15:34
    Od: "Heinzkalter" <v...@g...com>

    "kamil" <k...@s...com> wrote in message

> [...]
    > woskowanie 150-200 przynajmniej..
    >

    > Fakt że sposobem z tego programu można sobie dorobić do pensji, ale

    Koszty sa skrócone (taki pewnie wymog producenta programu - Ed China - ten
    wysoki kudlaty). Prawdziwe koszty byłyby abstrakcją.

    hk

  • 28. Data: 2011-09-22 15:48:15
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 22 Sep 2011 15:01:33 +0200, Heinzkalter napisał(a):

> [...]
    > kto wedlug moich standardow zrobi to taniej jak 120.
    > Przeciętny Brytyjczyk nie robi nic sam przy samochodzie. Ci ktorzy jeżdża na

    przykładowe linki z google:
    http://maps.google.com/maps?q=crouch+end&hl=pl&ll=51
    .582217,-0.119605&spn=0.009774,0.021865&sll=51.58859
    1,-0.105965&sspn=0.156354,0.349846&vpsrc=6&t=m&z=16&
    layer=c&cbll=51.582114,-0.119902&panoid=eQMHchhJjuG_
    xjpnmqj4Ug&cbp=12,189.61,,3,-1.06

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 29. Data: 2011-09-22 15:55:37
    Od: "Heinzkalter" <v...@g...com>

> [...]
    1,-0.105965&sspn=0.156354,0.349846&vpsrc=6&t=m&z=16&
    layer=c&cbll=51.582114,-0.119902&panoid=eQMHchhJjuG_

    Mam jakieś deja vu ale już gdzies to zdjęcie widzialem i to nie w kategorii
    reklama firmy. Zwrociles uwagę na słówko "from"? Takich tablic jest mnóstwo.
    Widzialeś choć jeden samochód z takiego zakladu po "full picu"? Czy tylko
    ktos opowiadal?

  • 30. Data: 2011-09-22 15:56:47
    Od: "Heinzkalter" <v...@g...com>

> [...]
    1,-0.105965&sspn=0.156354,0.349846&vpsrc=6&t=m&z=16&
    layer=c&cbll=51.582114,-0.119902&panoid=eQMHchhJjuG_

    Na plocie tez bylo napisane "dupa" i jednego z drzazgami w fiucie przyjęli
    do szpitala...