  • 61. Data: 2011-09-23 11:17:52
    Temat: Re: Fani 4 kółek
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-09-23 11:03, DoQ pisze:

    > Ale o ile się orientuje BMW montuje oświetlenie HELLA.

    Bylo tez BOSCHA, ale ludki juz do tego nie moga kupic palnikow :P

    > I ów HELLA z
    > ksenonowym żarnikiem otrzymała wtedy homologację.

    Pewnie otrzymala, ale jak widac policjanci z Polski wlasnie ja
    uniewaznili :P

    > OIDP tego reflektora
    > chyba nawet nie dało się rozmontować

    Masz na mysli odkrecenie soczewki itd.?
    W kazdym razie mozna to rozmontowac dokladnie tak samo jak halogenowe H1.
    Inna jest w zasadzie tylko soczewka, ale nie jako szklo soczewki tylko
    mocowanie zrodla swiatla i szyba reflektora, ktorej roznice tez polegaja
    na tym, ze inaczej jest podpisana :>

    >i z H1/H4/H7 nie ma nic wspólnego.
    > Popraw mnie jeśli się mylę.

    No ma duzo wspolnego, choc drobne roznice wystepuja, ale to chyba oczywiste.

    --
    Karolek

  • 62. Data: 2011-09-23 11:22:27
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-09-23 11:11, DoQ pisze:

    > Prawo nie działa wstecz.

    Wiesz jakby sie doczepili takiej E32 to nie widze za bardzo mozliwosci
    udowodnienia, ze ten samochod tak ma oryginalnie.

    > No właśnie nie udowodnię. Więc wpierdzieli mi mandat i zatrzyma DR.
    > Zdaje sobie sprawę, że w dobrej konfiguracji to wcale nikomu nie musi
    > przeszkadzać - ale problemów można sobie narobić.

    A na dobra sprawe wystarczy zamontowac ksenony z normlana biala barwa, a
    nie jakies fioletowe i nikt sie nie czepia.

    --
    Karolek

  • 63. Data: 2011-09-23 19:50:06
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > lub we włoszech. tym bardziej ze ten który kupili ma na alternatorze taki
    > zaczek jakości jak polski alternator: jedynka w trójkąciku z okrągłymi
    > rogami. Czy to ogólnoświatowy symbol?

    Ogólno to nie wiem
    Ale 1 w trójkącie mamy oznaczane na rysunkach technicznych (z różnych części
    świata) wymiary/elementy odpowiedzialne za bezpieczeństwo.Stanowisko, które
    robi taki komponent/część automagicznie też jest odpowiednio opisywane i ma
    odpowiednie do tego procedury itp.

    --
    Irokez

  • 64. Data: 2011-09-23 19:53:42
    Od: "Heinzkalter" <v...@g...com>

    "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> wrote in message

> [...]
    > przychodziły kupić auto bez obstawy typu kolega chłopaka?!
    > Ten program jest w 100% reżyserowany. 0% spontaniczności w kontaktach
    > międzyludzkich i w sprawach technicznych.
    > Ostatnino widziałem jak robili fiata500. kupili silnik za 1400funtów!
    > trzeba być debilem zeby nie wiedzieć ze taki silnik można kupić w polsce
    > lub we włoszech. tym bardziej ze ten który kupili ma na alternatorze taki
    > zaczek jakości jak polski alternator: jedynka w trójkąciku z okrągłymi
    > rogami. Czy to ogólnoświatowy symbol?
    > Sprzedali 30 letniego fiacika za 6500funtów. jasne. oczywiście.

    No z tymi laskami dwudziestoletnimi bez obstawy to wcale nie prawda.
    Osobiście miałem 4 przypadki, że panie prxychodziły i kupowały auto.
    Specjalnie nie oglądały tyle ze nie płaciły drogo bo handlowałem
    dupowozami - przy czym nikt nie ukrywał stanu technicznego.

    hk

  • 65. Data: 2011-09-24 00:12:56
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "DoQ" wrote:
    > Ogląda ktoś na Discovery "Wheeler Dealers"?:)

    Właśnie leci, ależ piękny DS. O_O Uczta dla oczu. :-)

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 66. Data: 2011-09-28 07:01:09
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2011-09-22 13:49, CeSaR pisze:

    > Z przyjemno?ci?.

    > U nas nie przejdzie. Wyobra?asz sobie ?e handlarz w PL opowiada klientowi,
    > który róg auta by? malowany i ?e silnik ciek? i co? tam zosta?o poprawione?
    > Dyskwalifikacja "z automatu"

    Oczywiscie. Zeby zamaskowac grubsze uszkodzenia (ooo, jaki uczciwy
    sprzedawca, wszystko nam powiedzial).

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl