  • Data: 2015-01-14 23:27:32
    Temat: Re: Fiat Fiorino (aka Bipper Nemo)
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    na ** p.m.s ** PiteR pisze tak:

    > Turbodiesel 1.3 16v (montowany zdaje się w Turcji) przebieg 5 tyś km
    >

    > Czy ktoś z Was może jeździ taką popierdułką i miał podobny problem?
    >
    > Czułe wielkopańskie noski, które czasem wożę twierdzą, że w kabinie
    > śmierdzi spalinami i odkręcają mi szyby a jak wiadomo od świeżego
    > powietrza to już dwie armie wyginęły.
    >

    > Tak, wiem że mozna zdjąć korbki :)

    No i zawiozłem do serwisu bo już nie szło wyrobić. Pan główny magik
    okular przetarł. Pochylił się nad problemem i powiedział że już wie o
    co kaman. Podobno jakaś uszczelka wtryskiwacza padła.

    Ściemniał czy nie w każdym razie teraz 100% swieżyj wozduch w kabinie
    panuje.

    --
    Piter

    golf mk2
    a jak twój samochód będzie jeździł po 28 latach?