  • Data: 2018-11-07 01:15:22
    Temat: Re: Filozoficznie
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2018-11-06, WM <c...@p...onet.pl> wrote:

    > To co było kiedyś koniecznością, teraz nie jest i można zająć się tym co
    > się lubi, a nie tym co trzeba.

    To nadal jest koniecznością, a tylko zostało scedowane na specjalistów.
    Ponownie, nie mówię o naprawie Malucha, a o nabywaniu pewnych
    umiejętnosci poprzez wykonywanie takich czynności.

    Mozna argumentowac brakiem czasu, ale ten argument jest dobry wyłącznie
    dla nieco bardziej złożonych zadań. Brak podstawowych umiejetności
    technicznych prowadzi tak naprawde do straty i czasu i pieniędzy.
    Przykład, który dałem na samym poczatku z wymianą zyrandola jest jak
    najbardziej rzeczywisty. Nie dość że trzeba zapłacic, to jeszcze się
    umówic, byc może i zwolnić z pracy na ten czas.

    > Kiedyś konia trzeba było karmić, szczotkować i zaprzęgać, teraz samochód
    > tego nie wymaga.

    Konie sobie z naszego życia poszły, a podstawowe technologie, na których
    stoi Maluch mają się doskonale i nic im absolutnie nie grozi.

    > Zapomniane technologie wskrzeszają do życia hobbyści.
    > Obserwuję ich pracę na różnych festynach archeologicznych.
    >
    > Tak wykonuje się od wielu pokoleń na wsi linę, lub sznurek.
    > Maszynka jest bardzo prosta.
    > https://youtu.be/xFGmua-X9Jo

    To się da kupić w sklepie i zastosowac podług potrzeb i czasu.
    Wspomnianych, drobnych czynności instalacyjnych się tak ogarnąć nie da.

    --
    Marcin