    From: Niewielki Elektronik <z...@m...mi>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Filtrowanie zasilania NodeMCU
    Date: Fri, 6 May 2016 03:21:51 +0000 (UTC)

    cezar <c...@t...pl.invalid> wrote in news:ngdv02$j69$1@solani.org
    > IMHO powinno byc jak najblizej odbiornika zasilania.

    Zgadza sie, ale czy podlaczenie zasilania np do pinow GND oraz 3V3 na dole
    po prawej
    www.14core.com/wp-content/uploads/2015/06/Node-MCU-P
    in-Out-Diagram1.png
    oraz "sznurka z kondensatorami" o roznej pojemnosci do pinow GND oraz 3V3
    na srodku po prawej jest bez sensu?

    Wyobraznia mi teraz podpowiada, ze jest to zle podlaczenie, bo to tak
    jakby zrobic rownolegle oczko z kondensatorami. Wtedy kondensatory nie
    beda filtrowac napiecia "padajacego" na procesor (takie podlaczenie nie
    wplywa na napiecie), Zgadza sie?
    Szkoda, bo z pewnych wzgledow "logistycznych" tak byloby mi najwygodniej.