  • 421. Data: 2012-02-21 12:25:48
    Temat: Re: Folia na dotykowcu?
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    AL <a...@s...tam> wrote:
> [...]
    com...

    > Jestes głupszy niz ustawa przewiduje

    Prawda aż tak w oczy kole, że musisz fałszować cytaty?

  • 422. Data: 2012-02-21 12:26:56
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Chris <a...@g...pl> wrote:
    > Skrypëk nabazgrał(a):

    > Kiedy ci się ferie kończą :)

    31 lutego.

  • 423. Data: 2012-02-21 12:29:55
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Skrypëk nabazgrał(a):

    > 31 lutego.

    Jednak głupiec :)

  • 424. Data: 2012-02-21 13:24:40
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    Użytkownik "Skrypëk" <ąkrypëk@pűbliçenëmy.pl> napisał w wiadomości
    .com...
    com...

    > Nie muszą, mogą.

    Ej, chyba musza bo inaczej nikt im nie da za zlotowke ?

    > Androidziarzom mieszkającym w piwnicy rodziców żal dupę ściska, że
    > abonamentu im operator nie da, z braku papierów na stałe dochody albo
    > chociaż opłaconych rachunków?

    Frustracja jakas ?
    Ochlon troszke bo Ci zylka peknie.

  • 425. Data: 2012-02-21 13:55:08
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl>

    W dniu 2012-02-21 11:06, Skrypëk pisze:

    > Aż się prosi, by użyć typowwego argumentu androidziarzy: to na cholerę
    > ci smartfon?! Kup sobie emporię!

    bo chcę odbierać maila na bieżąco a nie co godzinę i z załącznikami, bo
    niestety praca zmusza mnie coraz bardziej do używania smartfona, a
    filmów oglądać na nim kompletnie nie potrzebuję

    > Ale do tylu konkluzji już doszedłeś, imponujące.

    bo w przeciwieństwie do ciebie potrafię się postawić na miejscu obydwu
    grup tego sporu

    Lukasz

  • 426. Data: 2012-02-21 18:00:26
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    cpt. Nemo <c...@a...pl> wrote:
    > Użytkownik "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> napisał w wiadomości
    .com...
    com...

    > Ej, chyba musza bo inaczej nikt im nie da za zlotowke ?

    A Szajsunga ci ktoś da za złotówkię bez umowy?

    > Frustracja jakas ?

    "No tak, wrodzona potrzeba podporzadkowania sie ?" - no najwyraźniej
    frustracja przez androidziarzy przemawia. Oraz komputerowy analfabetyzm (te
    spacje przed pytajnikami).

  • 427. Data: 2012-02-21 18:01:17
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Chris <a...@g...pl> wrote:
    > Skrypëk nabazgrał(a):

    > Jednak głupiec :)

    Ładnie się pan nam tutaj przedstawił przed milionami czytaczy.

  • 428. Data: 2012-02-21 19:30:29
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Lukasz <w...@b...net.pl> wrote:

    > bo chcę odbierać maila na bieżąco a nie co godzinę i z załącznikami,

    No to wystarczy ci jakieś tanie Blackberry albo Nokia E52 z małym ekranem o
    który nie trzeba się cackać. Na cholerę ci jakiś delikatny 3,7'' AMOLED?
    Żeby folię jak głupi naklejać?
    Przecież w ogóle nie potrzebujesz smartfona!!!!1

    > bo w przeciwieństwie do ciebie potrafię się postawić na miejscu obydwu
    > grup tego sporu

    No wybacz, że nie potrafię się postawić w miejscu polaczka-biedaczka
    trzymającego pilota we folii.

  • 429. Data: 2012-02-21 19:55:42
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl>

    W dniu 2012-02-21 20:30, Skrypëk pisze:
    > No to wystarczy ci jakieś tanie Blackberry albo Nokia E52 z małym
    > ekranem o który nie trzeba się cackać. Na cholerę ci jakiś delikatny
    > 3,7'' AMOLED? Żeby folię jak głupi naklejać?

    lepiej jak głupi delikatnie odkładać telefon z kieszeni bez kluczy na stół

    > Przecież w ogóle nie potrzebujesz smartfona!!!!1

    jak już napisałem zmusza mnie do tego praca (a dokładnie aplikacje
    dostępne jedynie na androida/iphone'a)
    Z własnego wyboru to wolałbym symbiana bo dla mnie to system idealny,
    niestety nokia nie rozwija swojego systemu i aplikacje na nie z mojego
    punktu widzenia nie wychodzą

    > No wybacz, że nie potrafię się postawić w miejscu polaczka-biedaczka
    > trzymającego pilota we folii.

    to dalej noś bez folii swój telefon typowy polaczku z wyższych sfer :P
    przecież nikt ci nie broni

    Lukasz

  • 430. Data: 2012-02-21 20:24:46
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Lukasz <w...@b...net.pl> wrote:

    > lepiej jak głupi delikatnie odkładać telefon z kieszeni bez kluczy na
    > stół

    Ale po co miałbyś się tak cackać z jakąś Nokią E5x? Tanie, brzydkie,
    zadrapania nie zmniejszają czytelności maili.
    Głupotą totalną jest właśnie kupowanie ładnego telefonu i owijanie go taśmą,
    by móc rzucać nim po asfalcie i drapać go żelastwem.

    > jak już napisałem zmusza mnie do tego praca (a dokładnie aplikacje
    > dostępne jedynie na androida/iphone'a)

    No to jak praca zmusza, to zmienia postać rzeczy. To ci pracodawca winien
    zapewnić telefon służbowy. A takowy jest odporny na wszystko, niczym
    służbowe auto, nie trzeba go owijać w bawełnę.
    Czyli ty smartfona jednak nie potrzebujesz. Naiwnie wywalasz ciężkię
    piniądze na kolorowe ekrany czterocalowe i tylko się musisz niepotrzebnie o
    nie martwić.

    > to dalej noś bez folii swój telefon typowy polaczku z wyższych sfer :P

    Jakich tam wyższych. Normalna klasa średnia, która lubi ładne rzeczy i je po
    prostu szanuje, a nie owija folią jak nuworysze.

    > przecież nikt ci nie broni

    A czy ja mówię, że ktoś mi broni?