  • Data: 2018-07-18 12:00:12
    Temat: Re: Fotelik samochodowy z Lidla
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Miroo b...@b...brak.i.juz ...

    > Statystyka wynikająca z psychologii. Podobno dużo wypadków zdarza
    > się na ostatnich kilku % trasy, gdy "konie czują wodę", człowiek się
    > rozluźnia, zaczyna myśleć o tym, co będzie robił po dojechaniu do
    > celu, jednocześnie nierzadko przyśpieszając. A jeszcze jak się
    > jedzie w kilka samochodów to pojawia się współzawodnictwo - kto
    > pierwszy, kto zajmie lepsze miejsce itd.

    Dokładnie tak jest.
    Ja czesto bywam w Gądkach pod Poznaniem - takie miejsce gdzie jest x firm
    - pełno busów, tirów etc.
    Jest tam takie skrzyzowanie z którego kazdy ma do km do firmy - proste,
    szerokie, dobra widocznosc.
    Az sie nie chce wierzyc ile tam było wypadków... Dokładnie z tego powodu.
    Sam sie raz czy drugi złapałem na tym, ze przejechałem je myslac
    dokładnie o "niewiemczym" :)

    > Ostatnio trochę jeździłem w wolną niedzielę (z 500km) i się
    > zastanawiałem gdzie ci wszyscy ludzie tak się śpieszą - galerie
    > zamknięte, miejsca na parkingu nie zabraknie. A wyprzedzeń na
    > podwójnej ciągłej (góry i kręte drogi) to już nawet nie liczyłem.
    > Polacy jakoś nie potrafią się nie śpieszyć - wiem po sobie, bo
    > zwykle muszę się zmuszać do spokojnej jazdy :)
    > I jeszcze jedno - nie umiemy nie wyprzedzać. Choćby przed nami był
    > sznur samochodów po horyzont - koniecznie trzeba wyprzedzać, chociaż
    > to w bardzo znikomym stopniu wpływa na czas dojazdu do celu.

    No co ty... :) Nawet tutaj na grupie sa tacy co nei rozumieją, że
    wyprzedzanie ma miec jakis cel a nie dla samego wyprzedzania.
    Opisywałem ostatnio moje wrażenia z obserwacji sobotniego pedu
    wczasowiczów w kierunku morza... Ech...
    Ale stwierdzam, ze tak na codzien to nie jest wcale tak źle...
    Oczywiście frustraci wariaci zdarzaja sie regularnie, ale nie w takiej
    ilosci i nateżeniu...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Ludzie nie mają problemów, tylko sobie sami je stwarzają"