eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › Fotoradary nic nie dają?
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 67

  • 21. Data: 2012-12-09 23:55:39
    Temat: Re: Fotoradary nic nie dają?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail n...@w...pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    >
    > i to jest na wszystko odpowiedź!
    > Faktycznie - 70km/h wydaje się dobrą prędkością do terenu zabudowanego i
    > nie dam sobie wmówić że przy 70 uderzenie w pieszego bardziej boli niż
    > przy 50 - jeżeli faktycznie jest taka widoczność że przy 70km/h nie
    > wyhamujesz jak ktoś wyjdzie na drogę (np. gęste drzewa czy budynki tuż
    > przy drodze) to należy tam dać 50km/h, ale w większości widoczność jest
    > tak dobra że nie ma takiej potrzeby.

    niestety, podkreślam, niestety kojarzę badania które pokazywały, że
    najlepszą płynność ruchu a co za tym idzie, najwiekszą przepustowośc
    osiągano przy vmax-40km/h.

    Nawet były chyba zakusy, żeby obniżyć.

    Tylko, że wtedy trzebaby jeszcze więcej podwyższeń ustawiać na wszelkich
    mało zakrzxyżówkowanych drogach.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    Mężczyzna musi trzy rzeczy w życiu zrobić...
    wyrwać drzewo, zburzyć dom i dać w pysk swojemu synowi...


  • 22. Data: 2012-12-10 00:26:56
    Temat: Re: Fotoradary nic nie dają?
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>


    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    >> i to jest na wszystko odpowiedź!
    >> Faktycznie - 70km/h wydaje się dobrą prędkością do terenu zabudowanego i
    >> nie dam sobie wmówić że przy 70 uderzenie w pieszego bardziej boli niż
    >> przy 50 - jeżeli faktycznie jest taka widoczność że przy 70km/h nie
    >> wyhamujesz jak ktoś wyjdzie na drogę (np. gęste drzewa czy budynki tuż
    >> przy drodze) to należy tam dać 50km/h, ale w większości widoczność jest
    >> tak dobra że nie ma takiej potrzeby.
    >
    > niestety, podkreślam, niestety kojarzę badania które pokazywały, że
    > najlepszą płynność ruchu a co za tym idzie, najwiekszą przepustowośc
    > osiągano przy vmax-40km/h.

    Jak się nie rozróżnia płynności od przepustowości to tak bywa. :-)


  • 23. Data: 2012-12-10 07:56:36
    Temat: Re: Fotoradary nic nie dają?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@k...invalid napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    >>> i to jest na wszystko odpowiedź!
    >>> Faktycznie - 70km/h wydaje się dobrą prędkością do terenu
    >>> zabudowanego i nie dam sobie wmówić że przy 70 uderzenie w pieszego
    >>> bardziej boli niż przy 50 - jeżeli faktycznie jest taka widoczność
    >>> że przy 70km/h nie wyhamujesz jak ktoś wyjdzie na drogę (np. gęste
    >>> drzewa czy budynki tuż przy drodze) to należy tam dać 50km/h, ale w
    >>> większości widoczność jest tak dobra że nie ma takiej potrzeby.
    >>
    >> niestety, podkreślam, niestety kojarzę badania które pokazywały, że
    >> najlepszą płynność ruchu a co za tym idzie, najwiekszą przepustowośc
    >> osiągano przy vmax-40km/h.
    >
    > Jak się nie rozróżnia płynności od przepustowości to tak bywa. :-)
    >
    z moich obserwacji wynika, że w obszarze krzyzowania się ulic, czyli
    centrum miast jedno z drugim dośc mocno koreluje.


    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    "Życie ma to do siebie, że nie można go powtórzyć."
    Zbigniew Trzaskowski


  • 24. Data: 2012-12-10 11:20:59
    Temat: Re: Fotoradary nic nie dają?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 10 Dec 2012, John Kołalsky wrote:

    > Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    >
    >> niestety, podkreślam, niestety kojarzę badania które pokazywały, że
    >> najlepszą płynność ruchu a co za tym idzie, najwiekszą przepustowośc
    >> osiągano przy vmax-40km/h.
    >
    > Jak się nie rozróżnia płynności od przepustowości to tak bywa. :-)

    Raczej nie.
    Owa przepustowość uwzględnia również tych z poprzecznej, którzy
    mają do wyboru wjechać przed pojazdy jadące z 40kmph i 80kmph.
    Przy tej samej gęstości ruchu "na której jadą" (ci z odpowiednio
    40 i 80) większy odstęp w odległościach przy 80kmph nie daje nic,
    bo odstęp czasowy jest ten sam a możliwość rozpędzenia się przez
    wjeżdżającego z boku do prędkości tych którzy jadą (-> niewymuszenie
    pierwszeństwa, z definicji), jest drastycznie różna.
    A przepustowość o którą chodzi to nie przepustowość jednej drogi,
    lecz wszystkich dróg na danym terenie.

    pzdr, Gotfryd


  • 25. Data: 2012-12-10 18:17:27
    Temat: Re: Fotoradary nic nie dają?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>


    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:0...@b...poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail n...@w...pl napisał(a) w
    > poprzednim odcinku co następuje:
    >
    >>
    >> i to jest na wszystko odpowiedź!
    >> Faktycznie - 70km/h wydaje się dobrą prędkością do terenu zabudowanego i
    >> nie dam sobie wmówić że przy 70 uderzenie w pieszego bardziej boli niż
    >> przy 50 - jeżeli faktycznie jest taka widoczność że przy 70km/h nie
    >> wyhamujesz jak ktoś wyjdzie na drogę (np. gęste drzewa czy budynki tuż
    >> przy drodze) to należy tam dać 50km/h, ale w większości widoczność jest
    >> tak dobra że nie ma takiej potrzeby.
    >
    > niestety, podkreślam, niestety kojarzę badania które pokazywały, że
    > najlepszą płynność ruchu a co za tym idzie, najwiekszą przepustowośc
    > osiągano przy vmax-40km/h.

    Ale celem jest najszybszy przejazd z punktu A do B, czyli np. miasto w
    poprzek.
    Drune wydumki urzędasów od dróg możesz na codzień oglądać w Poznaniu,
    pogorszyły warunki niesamowicie.


  • 26. Data: 2012-12-10 18:18:32
    Temat: Re: Fotoradary nic nie dają?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>


    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:1...@b...poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail j...@k...invalid napisał(a) w poprzednim
    > odcinku co następuje:
    >
    >>>> i to jest na wszystko odpowiedź!
    >>>> Faktycznie - 70km/h wydaje się dobrą prędkością do terenu
    >>>> zabudowanego i nie dam sobie wmówić że przy 70 uderzenie w pieszego
    >>>> bardziej boli niż przy 50 - jeżeli faktycznie jest taka widoczność
    >>>> że przy 70km/h nie wyhamujesz jak ktoś wyjdzie na drogę (np. gęste
    >>>> drzewa czy budynki tuż przy drodze) to należy tam dać 50km/h, ale w
    >>>> większości widoczność jest tak dobra że nie ma takiej potrzeby.
    >>>
    >>> niestety, podkreślam, niestety kojarzę badania które pokazywały, że
    >>> najlepszą płynność ruchu a co za tym idzie, najwiekszą przepustowośc
    >>> osiągano przy vmax-40km/h.
    >>
    >> Jak się nie rozróżnia płynności od przepustowości to tak bywa. :-)
    >>
    > z moich obserwacji wynika, że w obszarze krzyzowania się ulic, czyli
    > centrum miast jedno z drugim dośc mocno koreluje.

    Nie musi.
    Wystarczy zielone fale porobić.
    Ale jak się idzie na żywioł i najważniejsze jest ile przejedzie aut w ciągu
    minuty, za to zupełnie nikogo nie obchodzi ile wcześniej stoją przed
    światłami, to zawsze bzdury wyjdą na końcu.



  • 27. Data: 2012-12-10 18:19:25
    Temat: Re: Fotoradary nic nie dają?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>


    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:Pine.WNT.4.64.1212101112540.356@quad...
    > On Mon, 10 Dec 2012, John Kołalsky wrote:
    >
    >> Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    >>
    >>> niestety, podkreślam, niestety kojarzę badania które pokazywały, że
    >>> najlepszą płynność ruchu a co za tym idzie, najwiekszą przepustowośc
    >>> osiągano przy vmax-40km/h.
    >>
    >> Jak się nie rozróżnia płynności od przepustowości to tak bywa. :-)
    >
    > Raczej nie.
    > Owa przepustowość uwzględnia również tych z poprzecznej, którzy
    > mają do wyboru wjechać przed pojazdy jadące z 40kmph i 80kmph.

    Ci z poprzecznej też się mogą zatrzymać raz na kilka minut, albo co 100 m na
    20 sekund.
    Nie sądzę, żeby ktoś z nich wolał to drugie.




  • 28. Data: 2012-12-10 18:28:34
    Temat: Re: Fotoradary nic nie dają?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości
    >Ale celem jest najszybszy przejazd z punktu A do B, czyli np. miasto
    >w poprzek.

    Ale wiesz, to kiepskie kryterium. Mozesz utrzymac glowne arterie w
    stanie przejezdnosci, ale wtedy trzeba zmniejszyc doplyw pojazdow do
    nich.
    "Cale miasto w poprzek" sprawnie przejedziesz, ale z osiedla do
    arterii bedziesz pol godziny stal :-)

    >Drune wydumki urzędasów od dróg możesz na codzień oglądać w Poznaniu,
    >pogorszyły warunki niesamowicie.

    Moze maja inne wydumki - np im gorzej tym komunikacja publiczna lepsza
    :-P

    J.


  • 29. Data: 2012-12-10 18:31:55
    Temat: Re: Fotoradary nic nie dają?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>


    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:50c61bc3$0$26701$6...@n...neostrad
    a.pl...
    > Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości
    >>Ale celem jest najszybszy przejazd z punktu A do B, czyli np. miasto w
    >>poprzek.
    >
    > Ale wiesz, to kiepskie kryterium. Mozesz utrzymac glowne arterie w stanie
    > przejezdnosci, ale wtedy trzeba zmniejszyc doplyw pojazdow do nich.
    > "Cale miasto w poprzek" sprawnie przejedziesz, ale z osiedla do arterii
    > bedziesz pol godziny stal :-)

    Lepsze to niż stać na arteriach.


    >
    >>Drune wydumki urzędasów od dróg możesz na codzień oglądać w Poznaniu,
    >>pogorszyły warunki niesamowicie.
    >
    > Moze maja inne wydumki - np im gorzej tym komunikacja publiczna lepsza :-P

    Nie bardzo właśnie.




  • 30. Data: 2012-12-10 18:47:19
    Temat: Re: Fotoradary nic nie dają?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Cavallino" napisał
    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    grup
    >>>Ale celem jest najszybszy przejazd z punktu A do B, czyli np.
    >>>miasto w poprzek.
    >
    >> Ale wiesz, to kiepskie kryterium. Mozesz utrzymac glowne arterie w
    >> stanie przejezdnosci, ale wtedy trzeba zmniejszyc doplyw pojazdow
    >> do nich.
    >> "Cale miasto w poprzek" sprawnie przejedziesz, ale z osiedla do
    >> arterii bedziesz pol godziny stal :-)

    >Lepsze to niż stać na arteriach.

    Smiem twierdzic ze na jedno wychodzi - ludzie musza poczekac, bo
    przepustowosc drog za mala.
    Kwestia tylko kto i ile bedzie czekal - czy ten co chce "na druga
    strone miasta", czy ten co np chce "1 km - ale na druga strone
    arterii" :-)

    Gdzies tam sie poniewiera kwestia tranzytu i zamiejscowych - umozliwic
    im szybki przejazd przez miasto, czy g* - podatkow nie placa, to zakaz
    wjazdu do miasta w godzinach 7:00-9:00 :-)

    J.

strony : 1 . 2 . [ 3 ] . 4 ... 7


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: