    From: adp <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Fresh a odwołanie promocji, czyli migracja grupy
    Date: Fri, 20 Mar 2009 02:44:13 -0700 (PDT)

    > Jak oceniacie potencjalną możliwość anulowania promocji 100 minut do
    > Fresh/na stacjonarne po 5 groszy minuta? Jak oceniacie możliwość pojawienia
    > się oferty o wiele lepszej w ciągu najbliższego czasu (kilka tygodni)?
    >
    > Bo gdy przypuścimy, że ta promocja miałaby zostać, to biorąc pod uwagę te
    > 29 gr do wszystkich, to są to już takie ceny, że ja nie muszę mieć taniej,

    Uscislajac:

    Do tej pory (Play na Karte) dostawales premie po doladowaniu.
    Przykladowo, doladowujac 50 zl dostawales 20 zl ekstra (z miesiecznym
    terminem wygasniecia). Jesli duzo rozmawiales, raczej nie miales
    problemu ze zuzyciem tych 20 zl w ciagu 30 dni.
    Byla to stawka za polaczenia 49 gr/min.
    Premia 20 zl oznacza, ze wplacajac 50 zl otrzymywales 70/0,49 minut =
    142 min. Czyli 1 min = 35 gr. Biorac pod uwage doladowania ponizej
    wart. nominalnej (kody 50 zl do kupienia za 46-47 zl) schodzimy na 32
    gr/min.
    Czyli... Obecne we Freshu 29 gr to obnizka w stosunku do stanu
    dotychczasowego o...9%.
    Przypomne: obecnie nie ma premii.

    Wiec jest taniej, ale nie przesadzajmy z tym zachwycaniem sie :)