  • 31. Data: 2009-03-20 17:12:09
    Temat: Re: Fresh a odwołanie promocji, czyli migracja grupy
    Od: Tomek <a...@m...pl>

    Tony pisze:

> [...]
    > wytykałem to (niewielu) znajomym z Playem. Bo Play nie miał (IMO jak do tej
    > pory) prawdziwie dobrej oferty zarówno abo jak i prepaid, więc nie opłacało
    > się doń przechodzić, a płaciło się więcej. Teraz ma taką ofertę i dlatego
    > założyłem ten wątek, aby upewnić się, czy czegoś nie przeoczyłem. Staram
    > się unikać owczego pędu oraz wypowiadania się jak wynajęty zachwalacz
    > internetowy za kasę, jednak w tym wypadku nie znajduję luki w rozumowaniu.
    >
    > I planuję zmienić opów pierwszy raz od wielu lat, grupa korzysta z

    miałem podobny dylemat i podobnie rozwiązuje problem, rezygnuje z ery w
    kilka telefonów
    az

  • 32. Data: 2009-03-20 17:24:29
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > Oburzyło mnie to, że stawki do Play zaczęły być wyższe w wielu cennikach i
    > wytykałem to (niewielu) znajomym z Playem.

    A to niby ich wina jest?

    Bo Play nie miał (IMO jak do tej
    > pory) prawdziwie dobrej oferty zarówno abo jak i prepaid, więc nie
    > opłacało
    > się doń przechodzić, a płaciło się więcej.

    Od początku miał bardzo atrakcyjną ofertę.

> [...]
    > internetowy za kasę, jednak w tym wypadku nie znajduję luki w rozumowaniu.
    >
    > I planuję zmienić opów pierwszy raz od wielu lat, grupa korzysta z

    Znaczy się dopiero teraz zobaczyłes jak jestes okradany przez innych
    operatorów?

  • 33. Data: 2009-03-20 17:53:04
    Od: Tony <p...@g...com.zamiastkkkdajk>

    Dnia Fri, 20 Mar 2009 18:24:29 +0100, Boombastic napisał(a):

    > Znaczy się dopiero teraz zobaczyłes jak jestes okradany przez innych
    > operatorów?

    To drętwa gadka i wycieczka osobista, nie dyskutuję na takim poziomie.

  • 34. Data: 2009-03-20 19:19:18
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tony" <p...@g...com.zamiastkkkdajk> napisał w
    wiadomości news:1j4dxax0i826z.f7ikfqtdkg2r.dlg@40tude.net...

    > To drętwa gadka i wycieczka osobista, nie dyskutuję na takim poziomie.

    To ty jesteś operatorem złodziejem że się obrażasz? Nie wiedziałem. A
    którym?

  • 35. Data: 2009-03-20 20:10:11
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

> [...]
    > stać ją jednak na wydanie jednorazowo tych 60zł. Po prostu się nie da i
    > koniec.
    >
    > A z tą zmianą numeru... Nawet jak spotkasz emeryta, do którego dzwoni
    > ktoś raz na rok, to on numeru nie zmieni, bo ma wieeelu znajomych,
    > którzy ten numer znają. Nie zadzwoni do nich i nie poinformuje o
    > zmianie, bo on do nich telefonu nie zna. Ale oni, jakby po latach
    > chcieli zadzwonić, to muszą mieć jego numer.
    >
    > Swego czasu pracowałem jako sprzedawca ofert alternatywnych do TP i
    > niestety spotkałem się z nieracjonalnym z ekonomicznego punktu widzenia

    Moja matka od początku świata miała numer TPSA. Namawiałem ją do
    porzucenia.... bezskutecznie. aż pewnego razu, popsuł sie jej dzwonek w
    aparacie telefonicznym. "kapnęła sie" po ponad miesiącu. Wtedy jej
    zabrałem rachunek, sprawdziłem ile minut wygadała, podzieliłem przez
    kwote rachunku i wyszło ze minuta rozmowy kosztowała blisko 4 zł, a
    rozmów przychodzących nie było. Dopiero ten fakt nakłonił ją do
    porzucenia narodowego operatora. :)
    ToMasz

  • 36. Data: 2009-03-21 13:42:18
    Od: Tony <p...@g...com.zamiastkkkdajk>

    Dnia Fri, 20 Mar 2009 20:19:18 +0100, Boombastic napisał(a):

> [...]
    > wiadomości news:1j4dxax0i826z.f7ikfqtdkg2r.dlg@40tude.net...

    > To ty jesteś operatorem złodziejem że się obrażasz? Nie wiedziałem. A

    Za kimś kiedyś wypowiadającym podobne słowa - żeby mnie obrazić, trzeba być
    kimś (kimkolwiek). Mimo wszystko nie pozwalam sobie na wytykanie mi
    ciemnoty czy naiwności a jednocześnie nie czuję się w obowiązku rozwodzenia
    się nad tym.

  • 37. Data: 2009-03-21 14:17:28
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > kimś (kimkolwiek). Mimo wszystko nie pozwalam sobie na wytykanie mi
    > ciemnoty czy naiwności a jednocześnie nie czuję się w obowiązku

    ROTFL!!! Uderz w stół a nożyce się odezwą. Nigdzie nie napisałem że jesteś
    ciemny czy naiwny, ale widać masz o sobie takie zdanie, więc się obraziłeś
    na mnie za swoje myśli.

  • 38. Data: 2009-03-23 12:20:02
    Od: Tony <p...@g...com.zamiastkkkdajk>

    Dnia Sat, 21 Mar 2009 15:17:28 +0100, Boombastic napisał(a):

    > ROTFL!!! Uderz w stół a nożyce się odezwą. Nigdzie nie napisałem że jesteś
    > ciemny czy naiwny, ale widać masz o sobie takie zdanie, więc się obraziłeś
    > na mnie za swoje myśli.

    Nie wiesz co piszesz, zarówno tym razem jak i wcześniej. Napisałeś to
    tutaj:

    > Znaczy się dopiero teraz zobaczyłes jak jestes okradany przez innych
    > operatorów?

    Nie jestem kimś, kto daje się okradać. Taką osobę uznaję za naiwną bądź
    ciemną. Skoro na to nie wpadłeś, to zgodnie z Twoją analogią, dla Ciebie
    jest normą bycie pomawianym o to, że dajesz się okradać i nic sobie z tego
    nie robisz.

    Wybrałem ofertę dla mnie najkorzystniejszą, o ile mi na to czas pozwala
    śledzę rynek i nie daję się okradać. Tylko jakoś trudno mi pisać to z
    przekonaniem, że to zrozumiesz, skoro nie zrozumiałeś do tej pory.

  • 39. Data: 2009-03-23 13:38:27
    Od: adp <a...@p...onet.pl>

    > to opłaca się przejść do Play, jeśli ma się kilkunastu bliskich
    > znajomych/rodzinę z prepaidami, o ile przejdą wszyscy z tej drupy dużo do
    > siebie dzwoniącej. Do tego dochodzą jeszcze te dodatki typu darmowe smsy,

    Wydaje mi sie, ze bardzo rzadko zdarza się przypadek takiej
    hermetycznej grupy. Jesli jako stopien nalezenia do grupy przyjmiemy:

    liczbe relacji wewnatrz grupy / liczby wszystkich relacji,

    to w kazdej spolecznosci sa osoby bedace scislej "wewnatrz" i te "na
    pograniczach". Te ostatnie w sposob oczywisty beda stratne na takiej
    migracji, co moze dzialac dezintegrujaco na cala grupe.
    IMO nie jest to takie proste :)

  • 40. Data: 2009-03-23 15:44:26
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > jest normą bycie pomawianym o to, że dajesz się okradać i nic sobie z tego

    I znowu twoja opinia wzorowana na własnej postawie i odczuciach. A dla mnie
    taka osoba to moze byc nieuważna, rozstrzepana, nie przywiązująca wagi do
    tego tematu. Ale ty masz na taką osobę zupełnie inne okreslenia bazujące na
    samoocenie.

    > Wybrałem ofertę dla mnie najkorzystniejszą, o ile mi na to czas pozwala
    > śledzę rynek i nie daję się okradać. Tylko jakoś trudno mi pisać to z
    > przekonaniem, że to zrozumiesz, skoro nie zrozumiałeś do tej pory.

    To raczej słabo ci szło śledzenie rynku. No to jak siebie w takim razie
    określisz?