  • 201. Data: 2019-05-28 20:31:14
    Temat: Re: Galaxy S7 LAGUUJJEE
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-05-28 o 20:19, Filip454 pisze:

    > Na twoją gównianą stronkę, niska przepustowość widocznie wystarcza bo
    > nikt na nią nie wchodzi.

    Takich stronek/wizytówek są tysiące ale skoro lubisz płacić za hosting
    to se płać :)

    > iPhone nie muli, powtarzam to setny raz. Jak już coś piszesz, to
    > wstawiaj źródło, gdzie zamula (ale mówimy o sprawnych smartfonach i
    > relatywnie nowych, które się da używać, nie mówię o pierwszym iPhone).

    No właśnie cały czas piszemy w wątku o starym S7 a ty wyskakujesz jak
    mysz z pizdy z nowym jabłkiem. Dodatkowo piszemy (offtopa) o blokowaniu
    STAREGO ajfona a nie nowego, gdzie zablokowano je na ZAWSZE. Zapytaj
    Pszemola jak bazgrał i płakał że musi schować telefon do szuflady bo
    wymiana baterii może i była w planach ale nie zdążył bo mu Apple wycięło
    fiuczer i teraz musiałby zbrickować a to już nie to samo co przedtem,
    tym bardziej że dostęp do AppStore na starym systemie też chyba został
    zablokowany/okrojony, znafco :>

    > Ponownie potwierdza się, że NIGDY NIE MIAŁEŚ DO CZYNIENIA Z JAKIMKOLWIEK
    > URZĄDZENIEM OD APPLE. NIGDY. Za wszystko przecież odpowiada klawisz
    > środkowy.

    Palec środkowy :]

    > Mówiłeś o wstecznym w kontekście samochodów. Nieźle masz tam w szopie
    > nasrane. Opuść tę grupę.

    Analogia widocznie jest niedostępna dla ciebie, pomimo że kopie cie w
    dupsko ale zdążyłem zauważyć że masz klapy na oczach a lotny jesteś
    dopiero wtedy jak sobie pierdniesz :]

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 202. Data: 2019-05-28 20:31:24
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-05-28 o 20:20, LordBluzg(R) pisze:

    > Coś cie uwiera w czaszce ale to nie rozum chyba :>

    > NIE ISTNIEJĄ. W Polsce pracuje się w firmach na Windows (głównie) do
    > których są doczepione programy z obsługą na Andka bo na ajfona tylko
    > niektóre i bzdur nie pisz. Może trwa implementacja obecnie ale
    > dotychczas było dno.
    >
    > Prosty przykład:
    >
    > Symfonia (Sage).

    Kolejny przykład:

    Sid Meier's Civilization 6, jest port na Androida? NIE MA.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 203. Data: 2019-05-28 20:36:27
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-05-28 o 20:27, Filip454 pisze:

    > Jakieś niszowe programiki do obsługi faktur. No pierdolony idiota xDDDDDD

    Debilku, jeden z najbardziej popularnych programów w Polsce
    https://www.sage.com.pl
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Symfonia_Premium

    No i ładnie wyszedłeś na idiotę, dawaj więcej :D Wszyscy się pośmieją :D

    > Symfonia na MAC owszem istnieje.

    Link or vykurviay :)

    > Ty tak samo bzdur nie pisz, bo na Androida też nie istnieje wiele
    > aplikacji. Podać przykłady, czy sam znajdziesz?

    Srajdziesz.

    > Prosty przykład: Workflow - nawet nie masz pojęcia co to za apka, bo w
    > sumie skąd możesz wiedzieć, jeśli nie masz iPhone'a.

    Nono, rozbudowany Łatsap :D Kwiczę :D

  • 204. Data: 2019-05-28 20:39:25
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-05-28 o 20:31, Filip454 pisze:

    > Kolejny przykład:

    Srykład. Gdzieś nabazgrałeś o programach OBD (fszyskie CZTERY). Okej
    dawaj wszystkie jakie znasz na srajfona a ja znajdę na kazdy twój 10 lub
    wiecej na andka. Podobnie dalej :] Nawet nie próbuj bo przegrasz
    sromotnie a ja czasu na idiotę nie mam.

  • 205. Data: 2019-05-28 20:39:33
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-05-28 o 20:31, LordBluzg(R) pisze:
    > Takich stronek/wizytówek są tysiące ale skoro lubisz płacić za hosting
    > to se płać :)

    Nie muszę nic płacić kretynie, jeśli potrafię używać Google i mózgu,
    którego tobie najwyraźniej matka natura nie dała.

> [...]
    przedtem, tym bardziej że dostęp do AppStore na starym systemie też chyba został

    [znów potrzebne źródło]

    Jak o czymś mówisz, to wklej link. Oczekujesz, że będę pobierał stare
    wątki z grupy?

    Oczywiście kłamiesz kolejny raz, bo Apple niczego nie blokowało. Mylisz
    wymianę baterii po taniości z jakąś nieistniejącą blokadą softu. Twój
    robacki mózg jest już przesiąknięty jadem na maksa.

    Pierwsze słyszę, mam 9.3.2 obecnie i mogę przeszukiwać AppStore, nie ma
    z tym problemów, znawco.

    "Chyba" to się małpa na gałęzi (ty).

    > Palec środkowy :]

    Masz coś jeszcze do powiedzenia? Debilu, który nie potrafi cofnąć menu?

    > Analogia widocznie jest niedostępna dla ciebie, pomimo że kopie cie w dupsko ale
    zdążyłem zauważyć że masz klapy na oczach a lotny jesteś dopiero wtedy jak sobie
    pierdniesz :]

    Po prostu ta analogia jest kompletnie nietrafiona (jak na ciebie
    przystało), skoro cofanie w menu istnieje w iOS.

    Gdybyś był w zasięgu mojej ręki, stałbyś się niesamowicie lotny.
    Zgłaszałbyś swoją pozycję do kontroli lotów, tak wysoko byś leciał.

    Nie mam klap na oczach półgłówku. Gdybym miał, to nie używałbym żadnych
    innych sprzętów, oprócz applowskiego, ale co może o tym wiedzieć jakiś
    piszczący robak z Wormsów.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 206. Data: 2019-05-28 20:46:07
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-05-28 o 20:07, Filip454 pisze:
    > Czy to przypadek, że każdy polski pajac pisze do mnie per "Filipek",
    > jeśli go wkurzę?

    Właśnie do mnie dotarło. Ty wkurzasz ludzi.
    Myślisz że to przez tych których wkurzasz czy problem leży gdzie
    indziej? ;-)

    PS. W realu też tak masz?

  • 207. Data: 2019-05-28 20:49:13
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-05-28 o 20:36, LordBluzg(R) pisze:

    > Link or vykurviay

    www.grandkom.pl/instalacja-programu-symfonia-na-mac-
    html/

    Masz, pomogą ci jak nie umiesz.

    https://www.hansaworld.com/pl/warningstderp

    Dodatkowo: odpowiednik Symfonii na MAC.

    Także mi tu nie pierdol, że nie da się nic zrobić. Trzeba po prostu
    umieć wpisać w Google odpowiednią frazę, ale ciebie na to nie stać,
    ograniczony tumanie.

    Już nie wspominam, że Mac ma Boot Camp, czyli praktycznie wszystko co
    jest na Windowsa, jest także na Maca.

    Jesteś kompletnie niedoinformowany. Wyjdź z tej grupy i się przewietrz.
    Od ponad 10 lat, mac jest oparty na Intelu.

    Ale do twojego zalesia jeszcze to widocznie nie dotarło (tak jak i żaden
    z produktów Apple).

    > Nono, rozbudowany Łatsap :D Kwiczę :D

    Kwiczysz bo zabolał odbyt? Nawet nie masz pojęcia co to jest, cymbale.
    To lecimy dalej. Masz za darmo pełny pakiet biurowy na start na
    Androidzie? NIE MASZ. Masz tylko szpiegujące, śmieciowe apki, wypełnione
    reklamami. Na iOS masz darmowe Pages BEZ REKLAM itp.

    Sam możesz wykurwiać, penerze bez żadnych argumentów, a teraz pozwól, że
    zakończę tę zbędną dyskusję bo możemy pisać rok, ale twój ptasi móżdżek
    jest zbyt ograniczony, żeby zrozumieć, że przesiadka na inny system jest
    praktycznie bezbolesna w dzisiejszych czasach.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 208. Data: 2019-05-28 20:51:33
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-05-28 o 19:11, Filip454 pisze:

    > No jak już się czepiamy korporacji, to czemu nie możemy się uczepić Xiaomi?

    Za dużo myślisz i źle się domyślasz.
    Wytknąłem ci pogardę dla tańszej firmy podyktowaną szpiegowaniem.
    (kurde... jest tyle logicznych argumentów czasem nawet słusznych a Ty
    wybrałeś szpiegowanie)
    Albo jednak wnioski wyciągasz błędne.
    Albo robisz to celowo.
    I wtedy wkurzasz ludzi o których nic nie wiesz osobistymi wycieczkami i
    obraźliwym pyskowaniem.
    Włala ;-)

  • 209. Data: 2019-05-28 20:52:57
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-05-28 o 19:13, Filip454 pisze:
    Polacy zachowują się jak świnie w
    > chlewie.

    Przegiąłeś gówniarzu

  • 210. Data: 2019-05-28 20:53:18
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-05-28 o 20:39, LordBluzg(R) pisze:
> [...]
    > dawaj wszystkie jakie znasz na srajfona a ja znajdę na kazdy twój 10 lub
    > wiecej na andka. Podobnie dalej :] Nawet nie próbuj bo przegrasz

    Tak samo mogę i pisać odwrotnie.

    Mogę tak samo jak ty, wymyślać, których apek nie ma na Androidzie.

    Sam jesteś po prostu debilem, do którego nie dociera, że każdy system ma
    inne aplikacje i niektórych odpowiedników nie ma, bo zwyczajnie autor
    ich nie stworzył.

    Cóż poradzę na twoją chorobę?

    A co ty byś zrobił, gdybyś tego czasu nie stracił (bo już straciłeś)?
    Otworzyłbyś piwo i usiadł przed telewizorem albo najadł się i położył?
    Jedyne co potrafisz robić, mając tak pustą łepetynę. Możecie sobie z "z"
    podać rękę.

    Jeszcze mi pomachaj swoim dyplomikiem na koniec, to załatwi sprawę,
    próżniaku.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]