  • 372. Data: 2019-06-01 23:49:52
    Temat: Re: Galaxy S7 LAGUUJJEE
    Od: z <...@...pl>

    Różnica międy nami jest przynajmniej jedna:
    Ja Ciebie potrafiłem przeprosić.

    PS. Pewnie nawet nie zaczaiłeś kiedy to było. Ale nadzieję nadal mam...

  • 371. Data: 2019-06-01 23:49:52
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-06-01 o 23:47, z pisze:
    > Fakt styrany jestem jak 64 latek.

    To trzeba mniej chlać, a więcej pracować (tylko nie gębą).

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 373. Data: 2019-06-01 23:52:26
    Od: z <...@...pl>

    Nie do Ciebie piszę.

    Do Animki piszę.
    Ona wie że to nie złośliwe tylko życzliwe/uszczypliwe co najwyżej.
    Ma kobieta różne problemy amy tu staramy się (zazwyczaj) jej pomóc.

    Także ten.... PRZEPROŚ Animkę ;-)

  • 374. Data: 2019-06-01 23:52:49
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-06-01 o 23:49, z pisze:
    > Różnica międy nami jest przynajmniej jedna:
    > Ja Ciebie potrafiłem przeprosić.

    > PS. Pewnie nawet nie zaczaiłeś kiedy to było. Ale nadzieję nadal mam...

    Słowa są dziś nic nie warte, a tym bardziej od takiego człowieka jak ty.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 375. Data: 2019-06-01 23:53:02
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-06-01 o 23:47, Filip454 pisze:

    > Ale przeprosiny z jakiej racji?

    Oskarżyłeś mnie o pisanie z wielu kont/nicków

  • 376. Data: 2019-06-01 23:54:53
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-06-01 o 23:52, Filip454 pisze:

    > Słowa są dziś nic nie warte, a tym bardziej od takiego człowieka jak ty.
    >
    > --
    > Filip454
    > [f...@g...com]

    Słowa przepraszam i dziękuję są dziś nic niewarte, a tym bardziej od
    takiego człowieka jak ty.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 377. Data: 2019-06-01 23:55:34
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-06-01 o 23:52, z pisze:
> [...]
    > Ona wie że to nie złośliwe tylko życzliwe/uszczypliwe co najwyżej.
    > Ma kobieta różne problemy amy tu staramy się (zazwyczaj) jej pomóc.

    Kim jesteś, żeby mówić mi kogo mam przepraszać, a kogo nie?

    Zniknij stąd gościu. Jesteś totalnym rakiem.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 378. Data: 2019-06-01 23:56:18
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-06-01 o 23:53, z pisze:

    > Oskarżyłeś mnie o pisanie z wielu kont/nicków

    Bo piszesz z wielu kont/nicków i mam na to wiele dowodów, które mogą
    potwierdzać te przypuszczenia.

    Przede wszystkim twoje zdenerwowanie, kiedy podjąłem temat.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 379. Data: 2019-06-01 23:56:48
    Od: z <...@...pl>

    I znowu nie wiesz że jestem abstynentem.
    Twoja niewiedza jest OGROMNA.

    Przeproś
    Bo w następnym kroku możesz zostać publicznie spoliczkowany.
    Pamiętasz kto ostatnio doznał tego zaszczytu i z jakiej ręki?

  • 380. Data: 2019-06-01 23:58:06
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-06-01 o 23:52, z pisze:
    > Ona wie że to nie złośliwe tylko życzliwe/uszczypliwe co najwyżej.

    Lubisz obrażać ludzi, czy to w żartach, czy na serio. Nie dziwi mnie to.
    Typowa rozrywka wiejskich przygłupów.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]