-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
From: Tomasz Finke <t...@s...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Garaż megrims [OT]
Date: Mon, 27 Oct 2014 17:50:26 +0100
Organization: Netia S.A.
Lines: 24
Message-ID: <m2lub2$sjk$1@mx1.internetia.pl>
References: <54496838$0$18083$65785112@news.neostrada.pl>
<m2buvj$c8l$1@usenet.news.interia.pl>
<o...@l...harvard.local>
<m2i9e8$oeg$1@usenet.news.interia.pl>
<o...@l...harvard.local>
<m2jno9$s1q$1@node2.news.atman.pl> <m2jr27$28n$1@usenet.news.interia.pl>
NNTP-Posting-Host: home.finke.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: mx1.internetia.pl 1414429858 29300 194.187.183.69 (27 Oct 2014 17:10:58 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 27 Oct 2014 17:10:58 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <m2jr27$28n$1@usenet.news.interia.pl>
X-Tech-Contact: u...@i...pl
User-Agent: yes
X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2548136
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2014-10-26 o 23:02, megrims pisze:
> a OT:
> http://www.soelden.com/urlaub/DE/SD/WI/aktuell/news/
wasserkar/index.html
>
> Silnik nowego wyciągu ma 545kW mocy czyli 740 KM.
> Czy to nie za mało jak na zakręcenie dwoma wielotonowymi
> kołami i ciągnięcie prawie 3km liny?
> 2400 osób na godzinę i czas trwania jazdy 5.25 minuty czyli jednocześnie
> na kolejce może być 210 osób jadących pod górę. Ze sprzętem 90kg średnio
>
> 740KM wydaje się być za mało.
Różnica poziomów to 575 m, co daje ~1,8 m/s w pionie:
90 kG * 210 * 1,8 m/s = 333 kW = ~450 KM
Lina i krzesełka jeżdżą w pętli i przesuwanie ich bez obciążenia
wymaga tylko pokonania tarcia w przekładni i kilkudziesięciu łożyskach
kół prowadzących linę. Jest też zapas mocy na wciąganie bardziej
otyłych narciarzy.
T.
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=