  • 1. Data: 2014-10-23 22:42:38
    Temat: Garaż megrimsES;)
    Od: depros <d...@g...com>

    Garaż megrimsES online;)

    http://facet.wp.pl/gid,16978518,kat,1034391,page,15,
    galeriazdjecie.html

    to ten garaż z windą co megrimsES będzie trzymał Porsche na zimę:)

  • 2. Data: 2014-10-23 23:56:38
    Temat: Re: Garaż megrimsES;)
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-10-23 o 22:42, depros pisze:
    > Garaż megrimsES online;)
    > http://facet.wp.pl/gid,16978518,kat,1034391,page,15,
    galeriazdjecie.html
    > to ten garaż z windą co megrimsES będzie trzymał Porsche na zimę:)
    No i znalazłeś zastosowanie dla zbiorników gazu z gazowni na Woli w
    Warszawie :-)
    http://www.opuszczone.net/gazownia-warszawa

    Maciek

  • 3. Data: 2014-10-24 00:19:48
    Od: megrimsES <m...@i...pl>

> [...]
    galeriazdjecie.html

    > to ten garaż z windą co megrimsES będzie trzymał Porsche na zimę:)
    kurwa - musze zmienic to megrimsES na megrims.
    w lutym byłem z córką na wakacjach i tak już zostało.

  • 4. Data: 2014-10-24 00:21:12
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2014-10-24 o 00:19, megrimsES pisze:

    galeriazdjecie.html

    > kurwa - musze zmienic to megrimsES na megrims.
    > w lutym byłem z córką na wakacjach i tak już zostało.

    już :)

  • 5. Data: 2014-10-24 18:56:44
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .10.2014 o 00:19 megrimsES <m...@i...pl> pisze:

    galeriazdjecie.html

    > kurwa - musze zmienic to megrimsES na megrims.
    > w lutym byłem z córką na wakacjach i tak już zostało.

    Byłeś w ES? - narty?

    TG

  • 6. Data: 2014-10-26 08:54:53
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2014-10-24 o 18:56, Tomasz Gorbaczuk pisze:

    > Byłeś w ES? - narty?
    >
    > TG
    W lutym Fuerta

  • 7. Data: 2014-10-26 10:04:31
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości grup

    > W lutym Fuerta

    Patrz - ja też.
    Szkoda że się nie zgadaliśmy.

  • 8. Data: 2014-10-26 14:38:54
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2014-10-26 o 10:04, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > grup dyskusyjnych:m2i9e8$oeg$...@u...news.interia.pl...

    > Patrz - ja też.
    > Szkoda że się nie zgadaliśmy.
    Na święta też gdzieś tam. Kolana mi się
    skończyły i już na dechach nie poszaleje.
    Ale zimowe wakacje też córkę zawijam i albo FV
    albo TF. Żona ma sezon z pracy do końca kwietnia,
    więc sam z córką pojadę.

  • 9. Data: 2014-10-26 17:54:06
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości grup

    > Na święta też gdzieś tam. Kolana mi się
    > skończyły i już na dechach nie poszaleje.
    > Ale zimowe wakacje też córkę zawijam i albo FV
    > albo TF.

    Ale na narty?
    Łeee, no to nie moja działka, ja raczej słońca szukam.
    Myślę że w styczniu będzie tym razem coś z cieplejszą wodą i zastanawiam się
    nad kierunkiem.
    Meksyk, Tajlandia?

  • 10. Data: 2014-10-26 20:31:31
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .10.2014 o 08:54 megrims <m...@i...pl> pisze:

    > W lutym Fuerta

    Jak było z pogodą? - mocno wiało?, było trochę słońca?

    TG