eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyGaz i smarowanie gniazd › Re: Gaz i smarowanie gniazd
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Gaz i smarowanie gniazd
    Date: Sat, 25 Feb 2017 12:29:30 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 41
    Message-ID: <o8rpr1$psj$1@node2.news.atman.pl>
    References: <5...@g...com>
    <o8nj5o$mrj$1@node2.news.atman.pl>
    <3...@g...com>
    <o8purh$ts$1@node2.news.atman.pl>
    <8...@g...com>
    <o8rko4$su2$1@node1.news.atman.pl>
    <1...@4...net>
    NNTP-Posting-Host: user-94-254-237-96.play-internet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1488022177 26515 94.254.237.96 (25 Feb 2017 11:29:37
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 25 Feb 2017 11:29:37 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:45.0) Gecko/20100101 Thunderbird/45.7.1
    In-Reply-To: <1...@4...net>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2600529
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2017-02-25 o 12:23, J.F. pisze:
    > Dnia Sat, 25 Feb 2017 11:02:41 +0100, Lewis napisał(a):
    >> W dniu 2017-02-25 o 00:26, Zenek Kapelinder pisze:
    >>> Tylko ze sie nie wypalaja w czasie normalnej eksploatacji. Poza tym nie ma
    zadnego zwiazku przyczynowo skutkowego pomiedzy zaworem zrobionym z dwoch roznych
    stali i wypalaniem. Za to jest scisla zaleznosc jak ktos zapierdala niemilosiernie
    albo sobie moc podniosl, albo te dwa czynniki razem a wypalaniem.
    >>>
    >> A tak zapytam, co ma wspólnego podniesienie mocy ze zużyciem zaworu?
    >
    > a) temperatura ... wiecej mocy, to pewnie wyzsza,
    > b) regulacja ...
    >
    >
    >> Nieraz te same zwory idą w różnych wersjach mocowych już wyjściowo od
    >> producenta, zatem softwareowe zwiększenie mocy do poziomu najmocniejsze
    >> seria plus kilkanaście procent
    >
    > No ale producent pewnie sprawdzil ze wytrzymuja w najmocniejszej
    > wersji ... przynajmniej tyle, aby do nastepnego serwisu starczylo :-)
    >
    > Adam P kiedys pokazywal glowice w ktorej gniazda byly na jakies 4mm
    > wypalone ... moze zawory te same, ale gniazda wzmocnione ?
    >
    > O tej dodatkowej lubryfikacji to ja slyszalem w kontekscie samochodow
    > japonskich, ze niby potrzebuja ... sierra nie potrzebowala :-)
    >
    >
    > J.
    >

    Robiłem silniki i softy w dziesiątkach saabów i takich seryjnych i taki
    w których moc wzrosła ponad 2krotnie w stosunku do serii. Owszem jak
    ktoś wrzuci gotowca do tego gaz ma po autokalibracji a nie strojeniu to
    głowice a nawet tłoki nie wytrzymują. Ale mój prywatny silnik po
    przebiegu ponad 200kkm z czego 30kkm z lekkim stg 1 i ponad 50kkm z mocą
    dwukrotnie większą, upalany na torach i wszelakich wyścigach głowice i
    zawory miał tak samo zużyte jak seryjny po 200kkm. Tak więc jak sobie
    pościelisz tak się wyśpisz, zrobisz gównianego gotowca i olejesz
    strojenie gazu to nie płacz że zjadło zawory ;)

    --
    Pozdrawiam
    Lewis

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: