-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Gaz i smarowanie gniazd
Date: Sat, 25 Feb 2017 12:29:30 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 41
Message-ID: <o8rpr1$psj$1@node2.news.atman.pl>
References: <5...@g...com>
<o8nj5o$mrj$1@node2.news.atman.pl>
<3...@g...com>
<o8purh$ts$1@node2.news.atman.pl>
<8...@g...com>
<o8rko4$su2$1@node1.news.atman.pl>
<1...@4...net>
NNTP-Posting-Host: user-94-254-237-96.play-internet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1488022177 26515 94.254.237.96 (25 Feb 2017 11:29:37
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 25 Feb 2017 11:29:37 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:45.0) Gecko/20100101 Thunderbird/45.7.1
In-Reply-To: <1...@4...net>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2600529
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2017-02-25 o 12:23, J.F. pisze:
> Dnia Sat, 25 Feb 2017 11:02:41 +0100, Lewis napisał(a):
>> W dniu 2017-02-25 o 00:26, Zenek Kapelinder pisze:
>>> Tylko ze sie nie wypalaja w czasie normalnej eksploatacji. Poza tym nie ma
zadnego zwiazku przyczynowo skutkowego pomiedzy zaworem zrobionym z dwoch roznych
stali i wypalaniem. Za to jest scisla zaleznosc jak ktos zapierdala niemilosiernie
albo sobie moc podniosl, albo te dwa czynniki razem a wypalaniem.
>>>
>> A tak zapytam, co ma wspólnego podniesienie mocy ze zużyciem zaworu?
>
> a) temperatura ... wiecej mocy, to pewnie wyzsza,
> b) regulacja ...
>
>
>> Nieraz te same zwory idą w różnych wersjach mocowych już wyjściowo od
>> producenta, zatem softwareowe zwiększenie mocy do poziomu najmocniejsze
>> seria plus kilkanaście procent
>
> No ale producent pewnie sprawdzil ze wytrzymuja w najmocniejszej
> wersji ... przynajmniej tyle, aby do nastepnego serwisu starczylo :-)
>
> Adam P kiedys pokazywal glowice w ktorej gniazda byly na jakies 4mm
> wypalone ... moze zawory te same, ale gniazda wzmocnione ?
>
> O tej dodatkowej lubryfikacji to ja slyszalem w kontekscie samochodow
> japonskich, ze niby potrzebuja ... sierra nie potrzebowala :-)
>
>
> J.
>
Robiłem silniki i softy w dziesiątkach saabów i takich seryjnych i taki
w których moc wzrosła ponad 2krotnie w stosunku do serii. Owszem jak
ktoś wrzuci gotowca do tego gaz ma po autokalibracji a nie strojeniu to
głowice a nawet tłoki nie wytrzymują. Ale mój prywatny silnik po
przebiegu ponad 200kkm z czego 30kkm z lekkim stg 1 i ponad 50kkm z mocą
dwukrotnie większą, upalany na torach i wszelakich wyścigach głowice i
zawory miał tak samo zużyte jak seryjny po 200kkm. Tak więc jak sobie
pościelisz tak się wyśpisz, zrobisz gównianego gotowca i olejesz
strojenie gazu to nie płacz że zjadło zawory ;)
--
Pozdrawiam
Lewis
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=