eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyGdzie powinna być wyciągarka? › Re: Gdzie powinna być wyciągarka?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: WW <w...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Gdzie powinna być wyciągarka?
    Date: Wed, 10 Feb 2016 10:10:28 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 35
    Message-ID: <n9euqk$qt9$1@node2.news.atman.pl>
    References: <n9cli4$kff$1@node2.news.atman.pl> <n9djis$qjs$1@node1.news.atman.pl>
    <n9dpkl$2a2$1@usenet.news.interia.pl> <n9e0gi$7uq$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: staticline-31-182-82-207.toya.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1455095444 27561 31.182.82.207 (10 Feb 2016 09:10:44
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 10 Feb 2016 09:10:44 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/38.5.1
    In-Reply-To: <n9e0gi$7uq$1@node1.news.atman.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2576590
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2016-02-10 o 01:32, Wiwo pisze:

    > Ale autor wątku nie pisze o oraniu pola, tylko montażu wyciągarki do
    > cywilnego auta i możliwości ratunku za jej pomocą.
    >
    > Jeśli już tak bardzo wchodzimy w szczegóły, to należałoby zaznaczyć, że
    > doświadczony kierowca w odpowiednim aucie przejedzie tam, gdzie
    > nowicjusz polegnie na pierwszych metrach z dwoma wyciągarkami.
    >
    > Wszystkie te dywagacje nie mają jednak sensu bez ćwiczeń praktycznych.
    > Nic tak nie uczy rozumu, jak kilkugodzinne wykopywanie się z błota... ;-)
    >
    > Wiwo


    Dość dawno temu, gdy pracowałem w energetyce, mieliśmy warsztat na
    Starze 66. Jak to w energetyce, dojazd do słupów linii średniego i
    wysokiego napięcia nie zawsze była łatwy. Samochód miał fabryczną
    wyciągarkę z przodu i w ramach popularnej wtedy akcji "pracowniczych
    wniosków racjonalizatorskich" miał drugą, zamontowaną z tyłu. O ile tą z
    tyłu używaliśmy kilka razy, to nigdy, a pracowałem na tym przez cztery
    lata, nie użyto wyciągarki z przodu. Jak się zakopaliśmy, to
    wyciągaliśmy się do tyłu i szukaliśmy innej drogi. Czasem wystarczyło
    kilka metrów w lewo, czy w prawo.
    Ja wiem, że jazda takim wozem do roboty to nie off-road, ale mimo
    wszytko jest bliższa normalnemu użytkowaniu, niż jazda sportowa.
    Stąd pytanie z początku tematu.

    Co do ćwiczeń, to jak z łańcuchami, jak nie poćwiczysz na sucho, to w
    terenie du*a!

    Dzięki wszystkim za cenne uwagi.

    Pozdrawiam
    WW

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: