    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sat, 27 Oct 2018 13:08:31 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Gdzie przesłać video?
    From: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 27 października 2018 21:22:50 UTC+2 użytkownik Marek S napisał:

    > Widzisz, to kwestia własnego systemu wartości. Jeśli ktoś pustą
    > autostradą jedzie 200 km/h to nie robi to na mnie żadnego wrażenia.

    Dopki nie przypierdzieli w innych jadących normalnie.

    > Jeśli w mieście 100 km/h na 50-tce, z licznymi przejściami dla pieszych
    > etc - to już jest niebezpieczne ale nie robię z tego halo mimo iż sam
    > jeżdżę szybko, ale nigdy aż tak i tylko w miejscach bez przejść, z
    > barierką - gdzie wiem, że tylko samobójcy mogą ryzykować wtargnięcie na
    > jezdnię.

    Jakies samouspreawiedliwieni być musi;)

    > Jeśli jednak gość wjeżdża na czerwonym i piesi muszą uciekać, to jak dla
    > mnie przegięcie. Wiele toleruję ale nie takie zachowania.

    "Jak Kali ukraść komuś krowa to być dobrze, a jeśli Kalemu ktoś ukraść krowa to być
    źle"
    Domyślałem sie ze nie chcesz zgłosić krzywo powieszonego znaku czy niedziałającego
    sygnalizatora tylko jakiegoś idiotę drogowego, sorry człowieka łamiącego przepisy.
    Ale jeśli sam się przyznajesz publicznie ze też przepisy łamiesz...
    Mam tylko nadzieję ze nasze drogi sie na drogach nie skrzyżują. A w okolicach
    Trójmiasta niestety mam watpliwą przyjemność często jeżdzić.
    A co do zgłaszania na Policje idiotów- zgłaszaj. Bądz tylko świadom że karma wraca.
    To co dajesz, to też do Ciebie przyjdzie