    From: Marek S <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Gdzie przesłać video?
    Date: Sat, 27 Oct 2018 22:59:19 +0200

    W dniu 2018-10-27 o 22:08, Kris pisze:

    > Dopki nie przypierdzieli w innych jadących normalnie.

    Policja w DE ściga bardziej tych, którzy jadą 90km/h po autostradzie. I
    chwała im za to. Wyznajemy inne standardy - uszanuj więc to.

    > Jakies samouspreawiedliwieni być musi;)

    Szczerze mówiąc ma gdzieś poglądy innych. Jeśli raz na ruski rok zapłacę
    mandat za przekroczenie prędkości, to go opłacę. I tyle w temacie.

> [...]
    > ukraść krowa to być źle" Domyślałem sie ze nie chcesz zgłosić krzywo
    > powieszonego znaku czy niedziałającego sygnalizatora tylko jakiegoś
    > idiotę drogowego, sorry człowieka łamiącego przepisy. Ale jeśli sam
    > się przyznajesz publicznie ze też przepisy łamiesz... Mam tylko
    > nadzieję ze nasze drogi sie na drogach nie skrzyżują. A w okolicach
    > Trójmiasta niestety mam watpliwą przyjemność często jeżdzić. A co do
    > zgłaszania na Policje idiotów- zgłaszaj. Bądz tylko świadom że karma
    > wraca. To co dajesz, to też do Ciebie przyjdzie

    Wątki religijne mnie się nie imają. Buddystyczne również.
    Twoje domyślenia są wyssane z palca. Jeśli coś nie gra w sygnalizacji -
    zgłaszam. Więc pomyliłeś się. Aczkolwiek w %-towo niewielkiej ilości
    gdyż brak sygnalizacji znakami pierwszeństwa na skrzyżowaniach jest
    powszechny dla dróg osiedlowych. Musiałbym etat wykreować, ale kto mi
    zapłaci?

    Ponadto Twoja uogólniona opinia o moim łamaniu przepisów jest zwykłym
    chujstwem. Ja wspominałem wyłącznie o prędkości i tylko w bezpiecznych
    moim zdaniem miejscach. Jeżdżę w tym stylu od zawsze, tj. od ponad 30
    lat i nigdy nie spowodowałem zagrożenia. Nigdy nie hamuję z piskiem opon
    przed przejściami etc.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek