  • 31. Data: 2011-05-01 17:19:48
    Temat: Re: Gdzie w Warszawie kupić nową Hondę?
    Od: Bartek <b...@g...com>

    Cześć,

    > hej
    >
    > no więc który salon Hondy w Warszawie jest godny polecenia?
    > - z doświadczeń moich własnych oraz moich znajomych wynika, że na pewno do
    > Motoristy nie zajrzę.
    > - w Honda Plaza pracował kiedyś mój zaufany mechanik i opowiedział mi
    > wystarczająco dużo 'ciekawostek', żebym wolał z usług tego salonu nie
    > korzystać.
    > - AutoWitolin?
    > - MCS?

    W zeszłym roku, pod koniec sezonu, kupowałem Hondę CBF600NA. Akurat
    była jakaś promocja Hondy (akcesoria za ok. 2k PLN w cenie).
    Kontaktowałem się z Honda Plaza, MCS i Motoristą, przy czym za
    zrobienie prawka w jednej ze szkół w Wawie Honda Plaza obiecywała
    zwrot kosztów kursu przy zakupie motocykla. Rezultaty były
    następujące:

    * Honda Plaza powiedziała, że rabat (za kurs) mam sobie wybić z głowy
    bo nie łączy się z innymi promocjami, cena jest ostateczna i albo
    kupuję, albo nie (mniej więcej w tym tonie). Chyba zbyt elitarny salon
    jak dla mnie.

    * MCS, poproszony o ofertę, najpierw sprawdził czy coś ma, oddzwonił -
    że mają jeden egzemplarz (który akurat mi kolorem nie pasował),
    obiecał, że się odezwie z super ofertą na motocykl, który mi sprowadzą
    - jednak po tym nastało milczenie.

    * Motorista - tu wykazali najwięcej entuzjazmu, zrobili najlepsze
    wrażenie w trakcie kontaktów (jestem przewrażliwiony na tym punkcie).
    Zaoferowali akcesoria (z promocji Hondy) plus dodatkowy rabat. U nich
    zamówiłem sprzęt.

    Żeby nie było za słodko - handlowiec w Motoriscie spóźnił się ze
    złożeniem zamówienia na sprzęt w bodajże Austrii, przez co sprawa
    przeciągnęła się o tydzień, przez co nie zdążyłem z rejestracją w 3
    kwartale, skutkiem czego nie mogłem go wrzucić w koszty w tym czasie
    (brałem na firmę) - dzięki opatrzności skarbowej dla VATu liczy się
    data zakupu a nie przyjęcia do użytkowania/rejestracji, inaczej byłoby
    bardzo niefajnie. Za ten zgrzyt dostałem tankpada. ;-)

    Epilog. MCS sobie przypomniał po dwóch tygodniach, dzwoniąc ze
    "świetną ofertą", tylko, że mój sprzęt już stał w garażu.

    Pozdrawiam,
    Bartek

  • 32. Data: 2011-05-01 22:24:24
    Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com>

    Użytkownik "sted" <usenet@wytnij_legionowo.info> napisał w wiadomości
    hej

    nie mogę znaleźć zadowalającego mnie używanego motocykla, z wolna tracę
    cierpliwość i myślę czy się nie szarpnąć na nówkę z salonu.
    z oferty Suzuki interesuje mnie tylko SV650, którego niestety w Polsce nie
    sprzedają. za to bardzo podoba mi się nowa Honda CBR600F.

    ale jeżeli podoba Ci się SV 650 a nie możesz go kupić, to czy nie rozważałeś
    możliwości kupna Cometa.
    tu link http://hyosung.katalog-motocykli.pl/motocykl/hyosung
    -gt-650-comet/
    Hyosung to motocyklowa dywizja koncernu Hyundai więc z jakością nie powinno
    być żadnych problemów. A sam sprzęt całkiem sympatyczny się wydaje.
    Jeździłem ale zbyt mało i krótko by wyrażać jakieś stanowcze i konstruktywne
    opinie. Więcej jeździłem na aquili gv 650 - takiej
    http://www.motocykl-online.pl/testy/Hyosung_Aquila_G
    V_650. Kolega ma ten
    motocykl od około 4 lat i eksploatuje go absolutnie bezproblemowo i
    bezawaryjnie.
    --
    Jackare

  • 33. Data: 2011-05-02 13:49:40
    Od: Michał Milczarek <m...@g...com>

    Kupiłem w Autowitolin i tam serwisuję.
    Polecam ten salon: ludzie normalni, normalna rozmowa o rabatach,
    warsztat czysty, mechanicy opwiedzą Ci co i jak, doradzą...

    Honda Plaza można zapomnieć.
    O MCS i Motoriście nie mam zdania.

  • 34. Data: 2011-05-06 09:38:32
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    W dniu 29.04.2011 22:23, sted pisze:

    > daleko nie trzeba szukać, 2 tygodnie temu na preclu było o Motoriście.
    > że to nie jest u nich codzienność? wiem.
    > ale może w którymś salonie starają się jednak bardziej, wpadki zdarzają
    > się rzadziej? po to piszę, a nuż się czegoś dowiem.

    ale to co było na preclu, bylo o serwisie. po koszulke do nich tez nie
    pojdziesz "bo tak", nawet jak beda ja mieli najtaniej w miescie?
    dziwny jesteś. ja kupuje tam gdzie najtaniej. wszystko. no, staram się.
    a negatywne opinie biore po uwage tylko i wylacznie na temat sprzedazy
    przy tym.

    - gildor

  • 35. Data: 2011-05-06 09:51:59
    Od: zefir <z...@S...pl>

    W dniu 06.05.2011 11:38, gildor pisze:

    > ale to co było na preclu, bylo o serwisie. po koszulke do nich tez nie
    > pojdziesz "bo tak", nawet jak beda ja mieli najtaniej w miescie?

    Może być tak, że t-shirt będzie miał za długie rękawy i trzeba będzie w
    domu obcinać.

    --
    pzdr.
    zefir

  • 36. Data: 2011-05-06 16:11:57
    Od: "Hinek" <h...@o...pl>

    Użytkownik "zefir" <z...@S...pl> napisał

    > Może być tak, że t-shirt będzie miał za długie rękawy i trzeba będzie w domu
    > obcinać.

    A zlosliwy sprzedawca w salonie wyssie azot z opon sprzedawanego
    motocykla, albo wrecz sprzeda chinska podrobe Hondy niczego sie
    nie spodziewajacemu klientowi.
    Temat jest rownie genialny jak ten o wsiadaniu na moto.
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 37. Data: 2011-05-07 20:52:01
    Od: zefir <z...@S...pl>

    W dniu 06.05.2011 18:11, Hinek pisze:

> [...]
    > nie spodziewajacemu klientowi.
    > Temat jest rownie genialny jak ten o wsiadaniu na moto.

    O ironii słyszałeś kiedyś? Zresztą nie ma żartów, niedawno czytałem o
    sprzedawcy który dokonał zamachu na życie i zdrowie kupującego
    sprzedając mu moto z angielską lampą. A jak oni w tej Motoriście nie
    wiedzą ile oleju wlać to trzeba by się bać, przecież nowe moto
    przychodzi suche chyba do dealera.

    --
    pzdr.
    zefir

  • 38. Data: 2011-05-07 21:41:04
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "zefir"
    A jak oni w tej Motoriście nie wiedzą ile oleju wlać to trzeba by się bać,
    przecież nowe moto
    przychodzi suche chyba do dealera.

    Byc moze nie przychodzi suche, ale na pewno w kartonie nie do konca zlozone,
    a byc moze mechanicy wlasnie w tym czasie zdobywaja nowe certyfikaty do
    powieszenia na scianie i nie ma kto go solidnie zlozyc.
    Ale luzzz i innym ASO Hundy w Warszawie szefostwo na jesieni zrobilo ciecie
    kosztow. Znaczy zwolnilo wszystkich wykwalifikowanych mechanikow -
    zostawiajac tanszych uczniow. To samo aso w ktorym przyjaciolka kolegi szefa
    zatrudniona w dziale odziezy tlumaczyla mi ze Dainese nie robi kombi z
    kolorem zoltym.

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 39. Data: 2011-05-07 23:34:45
    Od: zefir <z...@S...pl>

    W dniu 07.05.2011 23:41, Tytus pisze:
> [...]
    > - zostawiajac tanszych uczniow. To samo aso w ktorym przyjaciolka kolegi
    > szefa zatrudniona w dziale odziezy tlumaczyla mi ze Dainese nie robi

    Takie czasy, ja już sam robię sobie płot, sam reguluję zawory i sam
    szpachluję łączenia samodzielnie zamontowanych płyt gipsowych na
    poddaszu. Na fachowców nie mam nerwów. Gdzie jest ta niewidzialna ręka
    rynku, się pytam?

    P.S. Żołte moto to rozumiem, ale żółty kombinezon? Jak pszczółka Maja?

    --
    pzdr.
    zefir

  • 40. Data: 2011-05-08 07:21:51
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "zefir"
    P.S. Żołte moto to rozumiem, ale żółty kombinezon? Jak pszczółka Maja?

    No
    http://skocz.pl/zolte-kombi

    --
    Tytus