eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaGenerator termostatyzowany Omig OCXO-5, sekcja zwłok, układ hybrydowy do identyfikacji › Re: Generator termostatyzowany Omig OCXO-5, sekcja zwłok, układ hybrydowy do identyfikacji
  • Data: 2015-05-08 22:30:30
    Temat: Re: Generator termostatyzowany Omig OCXO-5, sekcja zwłok, układ hybrydowy do identyfikacji
    Od: janusz_k <J...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-05-08 o 12:25, jedrek pisze:
    > "janusz_k" news:migeto$eg$1@speranza.aioe.org

    > Znam to, bo to mój skan sprzed kilku lat :)
    > http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1242772.html
    Możliwe.

    > Jak widzisz nawet elektroda leży i kwiczy w temacie, a moderator
    > doklejający linki nie widzi różnicy między OCXO-5 a GWM-5-1...
    Większość moderatorów tam to buce jakich mało.

    > Zwróć uwagę, że hybryd w OCXO-5 ma 7 nóżek.
    > A hybryd na skanie wygląda na 8 nóżkowy, bo z prostokątnej struktury
    > wychodzi 8 linii.
    Nie przyglądałem się dokładnie, szukałem czegoś innego a znalazłem ten
    schemat więc pomyslałem że cię na cos naprowadzi :) nie wiedziałem że to
    twój wrzut :)

    > Jestem przekonany, że faktycznie ten 7 nóżkowiec to podobna struktura
    Pewnie tak, albo z jakąś drobną modyfikacją, prochu na pewno w telpodzie
    nie wymyślili więc trudno oczekiwać czegoś więcej po tej hybrydzie.

    > generatora Butlera. A skurczybyk Butler (przewidziany dla rezonansu
    > szeregowego) jest mega stabilny! Nawet bez termostatu bije stabilnością
    > inne generatory, które pracują w "gorszym" rezonansie równoległym. Niech
    > się do niego schowają typowe generatory Seilera, Collpitsa na jednym
    > tranzystorze z rezonansem równoległym.
    Nie miałem okazji testować więc się nie wypowiem, ale uwagi twoje są
    cenne, zapiszę twoje przemyślenia na dysku.

    --
    Pozdr

    Janusz_K