eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyGielda › Re: Gielda
  • X-Received: by 2002:a25:df06:: with SMTP id w6mr141130ybg.3.1547729311850; Thu, 17
    Jan 2019 04:48:31 -0800 (PST)
    X-Received: by 2002:a25:df06:: with SMTP id w6mr141130ybg.3.1547729311850; Thu, 17
    Jan 2019 04:48:31 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!weretis.net!feeder6.news.weretis.net!feeder.usenetexpress.com!feeder-in1.
    iad1.usenetexpress.com!border1.nntp.dca1.giganews.com!nntp.giganews.com!v55no32
    14127qtk.0!news-out.google.com!m21ni1651qta.0!nntp.google.com!v55no3214125qtk.0
    !postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Thu, 17 Jan 2019 04:48:31 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <5c405710$0$487$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=62.157.187.106;
    posting-account=QTMqaQoAAAC2G5Sd_YAGYbGIFObIf3cF
    NNTP-Posting-Host: 62.157.187.106
    References: <5c404ffc$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@g...com>
    <5c405710$0$487$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <b...@g...com>
    Subject: Re: Gielda
    From: p...@g...com
    Injection-Date: Thu, 17 Jan 2019 12:48:32 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 43
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2648367
    [ ukryj nagłówki ]

    --Produkcja diesli spada, a benzyniakow rosnie ?

    Cele ekologiczne, a szczególnie emisji CO2 są jasne i producenci będą musieli -
    chcąc, nie chcąc - dostosować się do narzuconych poziomów. Rynek im nie pomaga, bo
    sprzedaje się więcej SUV-ów, które są cięższe i przez to bardziej emisyjne - mówił
    Janusz Kobus, wiceprezes Pilington Automotive Poland.

    Szczególnie, że w wyniku afer z silnikami diesela ich popularność drastycznie spada,
    a spalanie oleju napędowego emituje mniej CO2. Według raportów ACEA, w ubiegłym roku
    po raz pierwszy od 10 lat doszło do wzrostu emisji tego gazu w Europie.

    Według autorów to właśnie rosnąca sprzedaż samochodów napędzanych benzyną (które po
    raz pierwszy od 2009 roku sprzedały się lepiej od diesli) przyczyniła się do tej
    sytuacji.

    dolozmy do tego zmniejszenie wplywow z podatkow:

    Rozwój branży elektromobilności przyniesie również skutki podatkowe dla rządów i
    obywateli. Spadek zużycia ropy i benzyny oznacza mniejsze wpływy podatkowe - w wielu
    krajach finalna cena paliw jest przynajmniej w 50 proc. konsekwencją podatku
    akcyzowego i VAT-u. Pytaniem jest wobec tego, na ile państwa będą chciały te podatki
    przerzucić na ceny prądu.

    i nieuchronna podwyzke cen w pradu:

    https://www.focus.de/immobilien/energiesparen/4-7-mi
    llionen-haushalte-betroffen-preise-steigen-auf-rekor
    dhoch-hier-sehen-sie-ob-ihr-strom-teurer-wird_id_101
    92007.html

    do 20% podwyzki dla uzytkownikow prywatnych i Niemcy powoli rozumieja ze sa w czarnej
    dupie :-) i pomyslec ze Makarona francuzi za marne 10% podwyzki cen benzyny chcieli
    ze stolka sciagnac :-)

    https://polskatimes.pl/francja-protesty-po-podwyzkac
    h-cen-paliw-sa-ofiary/ar/13673166

    ta e-rewolucja bedzie najdrozsza w historii a mozliwe ze skonczy sie po prostu
    totalna rozpierducha jak suweren zrozumie ze jest dymany :-)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: