  • Data: 2017-12-13 22:53:06
    Temat: Re: Ginie jeden z ostatnich bastionów tradycyjnego telefonu
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:s...@f...lasek.waw.p
    l...
    Pan J.F. napisał:

    >Przede wszystkim wszystko idzie "górą", łączami radiowymi. Nie
    >potrzeba

    Wszystko ? Nie ma zadnych kabli ?

    >kontaktów z podziemiem, nie ma żadnych kabli, które mogą zostać
    >zalane.

    Szkłu woda nie szkodzi ? :-)

    A te lacza radiowe ... jesli kierunkowe i na jakas "centrale"
    ustawione, a centrale zaleje ?

    >To co potrzeba, to wyłącznie prąd. Mam BTS-a obok domu, więc widzę,
    >jak
    >jest zorganizowana logistyka. Jak kiedyś zdarzył się brak prądu,
    >zaraz
    >przyjechał facet kombiakiem, wydobył zeń gregat, podłączył, pociągnął
    >za sznurek i uwalił się pod sosenką, bo przerwa zapowiadała się na
    >dłużej. Agregat to mała pyrkawka, bo prądu zały BTS potrzebuje
    >niewiele.
    >To wszystko jest do ogarnięcia.

    Nie zawsze. 30cm wody i nie dojedzie :-)

    >Trzeba se kupić porządny telefon.

    Taaa ... podaj typ :-)

    >No ale chyba wszyscy nie siedzieli cały czas murem, odwiedzali czasem
    >tereny zelektryfikowane.

    No wiesz, mozna, zakladam ze znajomych czy prace gdzies sie ma i
    naladowac mozna.

    Ale jak mieszkasz w takim wiezowcu
    https://www.morizon.pl/blog/wp-content/uploads/2016/
    06/Powodz_1997_Wroclaw_003.jpg

    to juz jest gorzej.

    A bylo sie zastanowic przed zakupem, wszak wiadomo ze ulica Dokerska
    to w porcie lezy :-)

    J.