  • Data: 2017-12-13 23:16:11
    Temat: Re: Ginie jeden z ostatnich bastionów tradycyjnego telefonu
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-12-13 o 22:45, J.F. pisze:

    > Ale ... kiedy te centrale instalowano ?

    Mniej więcej na początku lat dziewięćdziesiątych, jak się TPSA od Poczty
    Polskiej odłączyła, do dwutysięcznych jak przyszedł szał na cyfryzację.

    > Moze w sam raz zdazyly sie
    > zamortyzowac calkowicie, a teraz zaczynaja sie psuc ...

    Psuje to się wszystko, nawet obecne technologie.
    Ja natomiast pamiętam, że od zawsze drogie były kable. Liczyło to się
    mniej więcej tak, że koszt przyłączenia pojedynczego abonenta, to 1/3
    urządzenia(wszelkie) a 2/3 to samo łącze do abonenta.
    Koszty utrzymania linii abonenckiej spowodowały odstawienie tej
    technologii.