  • Data: 2017-12-14 00:29:32
    Temat: Re: Ginie jeden z ostatnich bastionów tradycyjnego telefonu
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F. napisał:

    > Wszystko ? Nie ma zadnych kabli ?

    Tak myślę. A przynajmniej może iść. Przynajmniej do rozmów,
    może bez oglądania filmów HD w każdym smartfonie w zasięgu.

    > Szkłu woda nie szkodzi ? :-)

    Telefony stacjonarne nie są całkiem szklane. A podziemne korzenie
    telefonii komórkowej mogą.

    > A te lacza radiowe ... jesli kierunkowe i na jakas "centrale"
    > ustawione, a centrale zaleje ?

    Co to jest ta "centrala" i gdzie ona? Telefon portugalski oraz
    grecki, będące obok polskiego BTS-a bez problemu się łączą.

    > Nie zawsze. 30cm wody i nie dojedzie :-)

    W końcu jakimś pontonem dotrze. Przy krótkich przrewach gościu
    z agregatem się nie pojawia, wystarczają akumulatory. To nie
    żre wiele energii.

    > Taaa ... podaj typ :-)

    Mam wrażenie, że każda za kilkadziesiąt złotych z mediamarktu,
    co to nikt nawet nie chce na nią spojrzeć, bo woli wypaśniego
    smartfona za trzy kafle. Dzisiaj to nie jest wyczyn, taki czas
    pracy.

    --
    Jarek