    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Girlanda led
    Date: Mon, 18 Mar 2019 13:44:51 +0100

    dyskusyjnych:f2f755fd-ba4d-43b6-a355-b40ebe0a9e70@go
    oglegroups.com...
    W dniu poniedziałek, 18 marca 2019 13:04:35 UTC+1 użytkownik J.F.
    napisał:
> [...]
    znych-led-zmienny-24v-6w-6669494491
    >Zasilacz taki

    >Girlanda może mieć więcej drucików nigdzie nie napisałem ze dwa-
    >przyjrzę się wieczorem. Ale wyjścia z zasilacza dwa na 100%

    Jak kojarze takie o wiekszej ilosci drucikow, to one i trybow pracy
    mialy wiecej.
    Drutow wiecej, zeby wiecej galezi bylo.

    > A przy zasilaczu
    > Output: Prąd zmienny oraz stały 24V (6Wat)
    > No i my nadal nie wiemy - to inny zasilacz i tylko miga, czy uzywa
    > pradu przemiennego.

    >Ale tryb np:
    >-naprzemiennie migają co druga dioda mnie zdziwił
    >Adam w sumie wyjaśnił:
    >Z wyjścia zasilacza dwa piny wychodzą i zmieniając biegunowość można
    >chyba uzyskać taki efekt
    >Tyle że wtedy połowa w łańcuchu min 3 przewody i gdzieś tam dioda
    >umieszczona przed "rozgałęzieniem" z 2 na 3 przewody

    Nie - napiecie przemienne.
    Juz przy 30Hz nie zauwazysz, ze migaja.

    Ale sprobuj pomachac - moze wtedy zobaczysz, ze migaja ...

    J.