    From: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Głośna karta muzyczna
    Date: Wed, 11 Dec 2019 15:21:55 +0100

    On 2019-12-09 21:06, heby wrote:

    > Czyli? Jak opiszesz jakość?

    Napisalem przeciez na samym poczatku: slyszalne znieksztalcenia i szumy.
    Dodam: slyszalnie kiepska jakosc dzwieku i slaba dynamika.

    > Trafiłem konkretnie na 5. 6-ty okazał się być uszkodzony i faktycznie
    > miał fatalną jakość bo nie grał wcale. I tak, jeden z tych 5 wyraźnie
    > mocniej szumiał. Na max głośności dało się z trudem coś usłyszeć, jak
    > gdyby szum. Wbudowane karty w płyty główne szumią podobnie a często
    > znacznie gorzej.

    No dobrze, po prostu miales szczescie, albo ja pecha. You name it ;)

    > Być może spodziewałeś się samplowania ~200kHz. No więc tyle nie mają.
    > Ale 44kHz wyciągają. Styka.

    Ja sie spodziewalem ze bedzie dzialala - karty za niewiele wieksze
    pieniadze /ale to juz powiedzmy 30-40 pln bardziej/ tutaj sie spisywaly
    poprawnie. To nie musi byc zakres pasma z zakresu slyszenia delfinow
    czy nietoperzy. Chodzi o odmiany PSK wiec relatywnie malo wymagajace
    modulacje.

    > A jednak odrzucasz coś tylko dlatego że jest tanie. To też audiovoodoo
    > tylko w drugą stronę.

    O rety. Nie, odrzucilem, bo po prostu to co slyszalem, zle brzmialo.

    Takze watkotworca niech sobie wybierze albo sprawdzi co uwaza, ale
    pewnie nie zaszkodzi aby mial swiadomosc, ze wsrod tych najtanszych
    produktow predzej moze zdarzac sie loteria i te pare zlotych /a jeszcze
    trzeba doplacic za koszt wysylki ktory przekroczy wartosc towaru/ wymusi
    koniecznosc kolejnego zakupu.

    --

    memento lorem ipsum