    From: heby <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Gniazdko 230V Wifi
    Date: Mon, 11 Nov 2019 10:44:14 +0100

    On 11/11/2019 09:58, jaNus wrote:
    > Do takiej "chaty" włamać się trudniej (o ile się pamięta o zakupieniu
    > tej całej "zabezpieczającej" elektroniki)

    Zagłuszarka WiFi wydaje się być całkiem skutecznym rozwiązaniem dla
    złodzieja, zgaduje że połowa domów z monitoringiem staje się ślepa.

    > rzadkie. No i gdy już ci się włamią do systemu, to mogą *wszystko*! Aż
    > strach sobie wyobrażać tak detalicznie "co"...

    Na szczęście respiratora nie podpinam. Potrzebuje głównie sterować
    zasilaniem stand-by sprzętu rtv. Jak mi się chinole włamią to sobie co
    najwyżej popstrykają kontrolkami na blu-ray. Stosowane z umiarem wydaje
    się sensowne.

    PS. Tak, wiem o kimś kto ma tak sterowaną bramę garażową. Ale też z
    drugiej strony rozwalenie typowego zamka z bębnem za pomocą wytrychów z
    aliexpress to bywa że trwa kilka sekund. Trudno więc powiedzieć czy
    włamanie do IoT pod kątem "włamania fizycznego" powinno mnie martwić.