  • Data: 2019-11-11 20:41:43
    Temat: Re: Gniazdko 230V Wifi
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 11/11/2019 20:07, heby wrote:
    > On 11/11/2019 18:34, heby wrote:
    >> Dwie uwagi:
    > To jeszcze dwie następne:

    I mam nadzieje ostatnia, praktyczna:

    Lag jest nieobserwowalny. Klik w przycisk On/Off na stronie www,
    natychmiastowe kliknięcie przekaźnika. Puściłem skrypt on/off w pętli,
    osiągnął 8Hz, czyli 16 komunikatów / sek, ale jesli w sieci wifi coś się
    dzieje to znaczaco maleje. Przy naprawdę solidnym ruchu w sieci wifi lag
    jest około 0.5sek.

    Docelowo będzie do tego dedykowana sieć wifi, więc mam nadzieję że jakoś
    się dogadają z resztą domu pod kątem kanałów. Ale współdzielenie tego w
    jednej sieci wifi z resztą złomu jest takie sobie.