  • Data: 2019-11-12 13:19:34
    Temat: Re: Gniazdko 230V Wifi
    Od: q...@t...no1 (Queequeg) szukaj wiadomości tego autora

    jaNus <p...@b...pl> wrote:

    > ? To coś nie do końca skonfigurowałeś apkę na smarkfonie!

    Dobrze skonfigurowałem :)

    > Mój sm-watch wyświetla nazwisko lub numer dzwoniącego,

    Tak, to pokazuje.

    > a gdy przychodzi $MeS, to nazwisko + treść wiadomości.

    A tego nie pokazuje, bo to wyłączyłem (tzn. treści i tak nie umie
    pokazywać; Mi Band 3 umie, ja mam 2). SMSy czytam wtedy, kiedy wezmę
    telefon do ręki a nie wtedy, kiedy są wysyłane. To nic pilnego (bo jak
    jest pilne, to się dzwoni), a ja nie chcę smyczy pod tytułem "zawsze
    podłączony".

    Często też wyłączam telefon (włączam tryb samolotowy), jak jestem zajęty.
    Świat nie umrze, gdy nie będzie ze mną kontaktu przez parę godzin.

    > Niestety jest do bani jako zegarek: spieszy, a choć mógłby pobierać czas
    > z telefonu, tak, jak to robi przy inicjalizacji, to tego, nie wiedzieć
    > czemu, programiści go nie nauczyli. No a przecież często-gęsto BT się
    > rozłącza, i potem znów łączy, więc i wtedy powinien czas aktualizować,
    > ale... nie! Spartolony soft, ot co.

    Dziwne. Moja opaska pobiera. Widać to przy zmianie czasu, gdy na telefonie
    jest już nowy, a na opasce jeszcze stary... a potem zmienia się na nowy.