  • Data: 2019-11-12 13:35:11
    Temat: Re: Gniazdko 230V Wifi
    Od: q...@t...no1 (Queequeg) szukaj wiadomości tego autora

    Mateusz Viste <m...@x...invalid> wrote:

    > Tak czytam o tych paczkomatach, bo to dla mnie nieznana rzecz. Widzę,
    > że ludzie się tym zachwycają, a ja nie umiem dostrzec żadnego "wow"

    Ja dostrzegam. Brak kolejek, brak godzin otwarcia.

    > - mieć tylko dwa dni na odebranie paczki?

    Nie rozumiem czemu to jest problem... jeśli nigdzie nie wyjeżdżamy, to
    przecież zdążymy i w jeden dzień.

    > Do tego problemy z obsługą samego urządzenia (ktoś pisał że często nie
    > widać nic na ekranie)...

    Nigdy nie miałem. Raz było tak, że przycisk był uszkodzony, ale trzeba
    było po prostu mocniej go wcisnąć.

    > No i losowość geograficzna dostarczenie (ktoś inny podawał, że jak nie
    > ma miejsca w najbliższym paczkomacie, to przesyłka trafia do innego).

    Jak nie ma miejsca to wysyłają SMSa (i maila), czy przekierować, czy wolę
    poczekać. Jak mi się bardzo spieszy to przekierowuję, ale w 95% przypadków
    czekam i okazuje się, że wcale nie trzeba było czekać.

    > nieobecność dzienna, bo dyskretniej, itd). W takiej sytuacji istnieje
    > sieć punktów, do których można dostarczyć przesyłkę: z reguły są to
    > jakieś Tabaci albo bary, lub wszelkie inne przybytki handlowe o bardzo
    > szerokich godzinach pracy.

    Tu też mamy (stacje Orlen, kioski Ruchu, sklepy Żabka). Przychodzisz,
    podajesz trzy ostatnie cyfry numeru przesyłki, wpisujesz na terminalu
    6-cyfrowy kod z SMSa i masz.

    Unikam, bo:

    - jednak są ograniczone godziny otwarcia i kolejki klientów,
    - do Żabki muszę specjalnie zajść a paczkomat mam po drodze,
    - w kiosku obok mnie pracuje niesympatyczne babsko, które najczęściej jest
    zajęte rozmową przez telefon a nie klientem, poza tym ok. 18-tej (czyli
    wtedy, kiedy wracam z pracy) i tak często kiosk jest zamknięty, bo
    babsko gdzieś wychodzi.

    > No i tak się zastanawiam - czy taki system nie byłby prostszy i
    > przyjemniejszy od tych nieludzkich paczkomatów?

    Nie jest. Nawet jak do kiosku mam złotówkę taniej, to wybieram paczkomat.
    Brak zbędnego kontaktu z białkiem, brak przerw, brak godzin otwarcia, brak
    kolejek.