    From: Czarek Daniluk <c...@n...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Golf IV- ubywa plynu chlodzacego
    Date: Wed, 18 Aug 2010 08:37:47 +0200

    Robson pisze:
    > witajcie.
    > Mam nastepujacy problem: ubywa plynu chlodzacego w golfie IV,'00 1,9tdi
    > (100koni). W warsztacie byl robiony rozrzad, wynieniona pompa plynu i
    > napinacz hydrauliczny. Przed wymiana samochod jezdzil 1,5 roku (od czasu
    > kupienia) i nie dolewalem plynu nic - nie ubywalo, poziom byl
    > prawidlowy. Po wymianie pojedzil samochod kilka dni po miescie - nic sie
    > nie dzialo, przed wyjazdem sprawdzalem poziom, byl prawidlowy.
    > Pojechalismy na urlop, po przejechaniu 600km zniknal plyn ze zbiornika
> [...]
    W MK3 TDI miałem też fajnie - jechałem na Słowację - gdzieś około 80km
    przed granicą zapaliła mi się kontrolka poziomu płynu chłodniczego,
    staję na pobocze - maska w górę a tam w zbiorniczku sucho, miałem coś w
    bagażniku dolałem, przejechałem pod granicę - staję na sikundę na
    ostatniej stacji maska w górę, pomacałem przewody miękkie, i słychać
    siuk przy gnieceniu. Rozpadł się taki przewód z trójnikiem - odkręciłem
    zbiornik żeby nie było ciśnienia, wlałem cieczy i jak silnik pracował to
    nie gubił nic płynu :)

    Możesz mieć gdzieś nawet na przewodzie jakąś malutką dziurkę która
    upuszcza płyn jak się zrobi spore nadciśnienie, ewentualnie jakąś opaskę
    nie do końca dobrze dociśniętą, lub jeszcze jedna możliwość - puszcza Ci
    gdzieś chłodnica i nie widać.

    Pozdrawiam !!