-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: "Agent" <w...@o...ue>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Golf IV- ubywa plynu chlodzacego
Date: Wed, 18 Aug 2010 10:07:51 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 20
Message-ID: <i4g4cq$pn$1@news.onet.pl>
References: <i4fsjc$c93$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: mail.cekol.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1282118874 823 213.17.193.243 (18 Aug 2010 08:07:54 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 18 Aug 2010 08:07:54 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2304629
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Robson" <r...@...pl> napisał w wiadomości
news:i4fsjc$c93$1@news.onet.pl...
> witajcie.
> Mam nastepujacy problem: ubywa plynu chlodzacego w golfie IV,'00 1,9tdi
> (100koni). W warsztacie byl robiony rozrzad, wynieniona pompa plynu i
> napinacz hydrauliczny. Przed wymiana samochod jezdzil 1,5 roku (od czasu
> kupienia) i nie dolewalem plynu nic - nie ubywalo, poziom byl prawidlowy.
> Po wymianie pojedzil samochod kilka dni po miescie - nic sie nie dzialo,
> przed wyjazdem sprawdzalem poziom, byl prawidlowy. Pojechalismy na urlop,
> po przejechaniu 600km zniknal plyn ze zbiornika wyrownawczego. dolalem,
> tydzien krotkich jazd na miejscu (kilkanascie km dziennie) - nie widac
> ubytku. Znowu trasa 600km - i znowu nie ma plynu. Pojechalem do warsztatu,
> postal samochod pol dnia i powiedzieli, ze nie widac wycieku plynu ( ja
> tez nie zauwazylem), ze to bedzie albo uszczelka pod glowica albo peknieta
> glowica lub blok. Co o tym myslicie, co mam zrobic? ciagle zastanawia mnie
> ta korelacja, wymiana rozrzadu-poczatek klopotow.
>
może to cię naprowadzi http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=6657
Następne wpisy z tego wątku
- 18.08.10 10:14 Agent
- 18.08.10 10:23 Robson
- 18.08.10 11:23 Kamil 'Model
- 18.08.10 13:21 Czarek Daniluk
- 19.08.10 20:53 Endriu
- 22.08.10 16:43 gogi
- 22.08.10 16:47 Lewis
- 22.08.10 16:54 gogi
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=