    From: Kamil 'Model' <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Golf IV- ubywa plynu chlodzacego
    Date: Wed, 18 Aug 2010 11:23:54 +0200

    Robson pisze:

    > Podobno robili to ostatnio w serwisie i nie zauwazyli zadnego wycieku,
    > ale obecnie nie wierze im za bardzo, tym bardziej, ze przed wymiana bylo
    > OK. Czy mozna wymienic sama pompe wody bez robienia rozrzadu?

    Nie wiem jak w Twoim TDI, ja mam TD i pompę mam napędzaną paskiem
    klinowym. Nie muszę rozbierać rozrządu aby wymienić pompę. Wejdz na
    forum.vwgolf.pl, zarejestruj się tam. TO jest jedna z najlepszych
    skarbnic wiedzy o Golfach i nie tylko. Generalnie o każdym silniku VW
    się dowiesz wszystkiego. Jak nie znajdziesz sam odpowiedzi we
    wcześniejszych postach ludzi, to na pewno ktoś Tobie pomoże.