-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
s.nask.org.pl!news.interia.pl!not-for-mail
From: "Endriu" <n...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Golf IV- ubywa plynu chlodzacego
Date: Thu, 19 Aug 2010 20:53:45 +0200
Organization: INTERIA.PL S.A.
Lines: 30
Message-ID: <i4juju$qqh$1@usenet.news.interia.pl>
References: <i4fsjc$c93$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: cen106.neoplus.adsl.tpnet.pl
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1282244030 27473 83.30.189.106 (19 Aug 2010 18:53:50
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 19 Aug 2010 18:53:50 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
X-RFC2646: Format=Flowed; Response
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2305062
[ ukryj nagłówki ]> witajcie.
> Mam nastepujacy problem: ubywa plynu chlodzacego w golfie IV,'00 1,9tdi
> (100koni). W warsztacie byl robiony rozrzad, wynieniona pompa plynu i
> napinacz hydrauliczny. Przed wymiana samochod jezdzil 1,5 roku (od czasu
> kupienia) i nie dolewalem plynu nic - nie ubywalo, poziom byl prawidlowy.
> Po wymianie pojedzil samochod kilka dni po miescie - nic sie nie dzialo,
> przed wyjazdem sprawdzalem poziom, byl prawidlowy. Pojechalismy na urlop,
> po przejechaniu 600km zniknal plyn ze zbiornika wyrownawczego. dolalem,
> tydzien krotkich jazd na miejscu (kilkanascie km dziennie) - nie widac
> ubytku. Znowu trasa 600km - i znowu nie ma plynu. Pojechalem do warsztatu,
> postal samochod pol dnia i powiedzieli, ze nie widac wycieku plynu ( ja
> tez nie zauwazylem), ze to bedzie albo uszczelka pod glowica albo peknieta
> glowica lub blok. Co o tym myslicie, co mam zrobic? ciagle zastanawia mnie
> ta korelacja, wymiana rozrzadu-poczatek klopotow.
Gdzieś zaczytałem ostatnio, że do lokalizowania wycieków płynu dobry jest
jakiś zabarwiacz (- bodajże ultrafiletowy - chyba wlewa się to do zbiornika
z ciecza chłodzącą) i lampa (ultrafiloetowa). Jeźdi się tym póżniej tą lampą
po układzie chłodzącym i lokalizuje ewentualny zewnętrzny wyciek.
Wyczytałem to gdzieś na forum VW 4, ale na którym to niestety nie pamiętam.
Trzeba by było poszukać i sprawdzić.
--
Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=