  • Data: 2018-07-21 14:23:42
    Temat: Re: Google Maps i Yanosik dały dupy.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 20 Jul 2018 18:22:29 -0500, Pszemol napisał(a):
    > Dziwię się, że nie jest to zrobione programowo, z użyciem crowdsourcing.
    > Dla przykładu: gostek dostaje wyznaczoną drogę przez odcinek X,
    > po czym nie jedzie tym odcinkiem tylko podejrzanie omija go jadąc
    > ciągle do tego samego celu. Dwie trzy próby tego typu i odcinek X
    > staje się nieprzejezdny.

    I dobrze ze nie jest automatycznie, bo ja nagminnie olewam nawigacje i
    jade inaczej. Bo mi sie np nie chce nadkladac 20km dla 5 minut, albo
    nie wierze w te ich korki.

    Ale przycisk powinien byc - i dla googla, i dla klienta, bo aby
    prawidlowo policzyc trase z korkiem, trzeba wiedziec ze on tam jest i
    na jakiej dlugosci.

    > Robią to już przy malowaniu żółtych i czerwonych
    > stref w korkach ulicznych, więc czemu by nie na odcinkach zamkniętych

    Przy korkach inna sprawa - na to sa nastawieni, widac ze ktos jedzie i
    jak szybko. odfiltrowac najwolniejszych i najszybszych, usrednic i
    mamy wynik.
    A jak nikt nie jedzie ... zamknieta, czy na odwrot - pusciutka :-)

    > Potem, po otwarciu odcinka, wystarczy że ktoś jeden tamtędy przejedzie
    > z googlem w ręce i droga staje się otwarta...

    A to bedzie inspektor nadzoru na rozpoczecie prac :-)

    J.