    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Google Maps i Yanosik dały dupy.
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sat, 21 Jul 2018 17:19:07 +0200

    Dnia 21 Jul 2018 15:00:03 GMT, Budzik napisał(a):
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > ale jak nagle wszyscy uzytkujacy gm w danym miejscu by nawracali czy tez
    > wybierali inna droge to chyba byłoby to symptomatyczne i w miare łatwe do
    > wyłapania.

    To IMO mozna wylapac jeszcze latwiej - jak droga miala spory ruch, a
    nagle jest zerowy ... omijac :-)

    > Dodatkowe potwierdzenie ktore np. taka anomalie automatem wysyłałoby w
    > formie zapytania do ZDMu...

    Na ktory ZDM odpowie "czy wy naprawde myslicie, ze nie mamy nic
    lepszego niz odpowiadac na wasze listy co 5 minut? Jeszcze jeden taki
    i powiadomimy prokuratora."
    Albo "powiadomienia o utrudnieniach sa wywieszone w siedzibie naszego
    zarzadu"

    > Come on? Naprawde sie nie da czy po prostu urzedasy nie ruszyły dupy zeby
    > ustawic taka wspolprace z deweloperami navi?

    Mysle, ze Google od jakiegos Pcimia jest tak daleko, ze nawet nie
    prosili. A bardziej lokalni jak sie maja uzerac z tysiacami urzedow,
    to sie skupia na wykrywaniu korkow.

    Wspolpraca byla gdzies przy TMC, ale chyba wyszlo jak zwykle :-)

    Tak to jest, jak rzad moze i czegos chce, ale placic nie chce.
    Ale potem wpadnie na pomysl, ze mozna doliczyc pare zl do przegladu,
    albo do paliwa ... albo bramki ustawic.

    J.