  • 21. Data: 2019-12-23 14:38:16
    Temat: Re: Gromadzą naszą lokalizację 24/7.
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2019-12-23 o 06:21, J.F. pisze:
    > Po poznac nazwisko na podstawie nr telefonu, w wersji ksiazkowej ...
    > trudne:-)
    >
    > I komu te ksiazki przeszkadzaly:-)

    Mnie. Co jakiś czas roznosiciele kładli pod drzwiami, więc zawsze były
    aktualne.
    Niestety, zajmowało to dużo miejsca na półce i było bardzo ciężkie.
    Jakby takie książki były w wersji elektronicznej to nie miałabym nic
    przeciewko.

    --
    animka

  • 22. Data: 2019-12-23 16:16:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Animka" napisał w wiadomości grup

> [...]
    >Niestety, zajmowało to dużo miejsca na półce i było bardzo ciężkie.
    >Jakby takie książki były w wersji elektronicznej to nie miałabym nic

    Byly. Wersja CD-ROM. I nawet latwiej w takiej szukac ... tylko hackera
    trzeba.

    Ale widac i to za drogie, bo znikly.

    J.

  • 23. Data: 2019-12-23 16:18:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...
    W dniu 2019-12-23 o 09:33, z pisze:

    >Ale co to ma wspólnego z włamaniem do banku?

    A potem dzwonisz do banku i mowisz ze masz problem z telefonem i
    dlatego uzywasz innego :_)

    J.

  • 24. Data: 2019-12-23 16:23:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...
    W dniu 2019-12-23 o 06:27, J.F. pisze:
    >>> https://www.dobreprogramy.pl/Gromadza-nasza-lokaliza
    cje-247.-Tak-mozna-wysledzic-nawet-prezydenta,News,1
    05356.html

    >Raczej lokalizują na podstawie połączeń ze stacjami bazowymi.

    Android udostepnia aplikacjom szczegolwe dane ?

    >Moda i przyzwyczajenia się zmieniają, może kolejne pokolenie uzna
    >że nie chce być permanentnie śledzone. A może też nie będzie
    >widzieć w tym problemu.

    Moze przesadzą z tym sledzeniem i klienci stwierdza ze za duzo, a moze
    im konkurencja wyrosnie, mniej sledzaca.

    To co prawda sa spore koszta, a z czegos trzeba zyc ...

    J.

  • 25. Data: 2019-12-23 18:28:30
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    W dniu 2019-12-23 o 14:28, z pisze:

    > To już wtedy nie jest warte UWAGI?

    Pod hasłem że gromadzą nasza lokalizację nie.

    Pozdrawiam

  • 26. Data: 2019-12-23 18:30:14
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    W dniu 2019-12-23 o 16:18, J.F. pisze:

    > A potem dzwonisz do banku i mowisz ze masz problem z telefonem i dlatego
    > uzywasz innego :_)

    Bez związku z tematem.
    A może chciałeś napisać że dzwonisz z innego numeru?

    Pozdrawiam

  • 27. Data: 2019-12-23 18:33:14
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    W dniu 2019-12-23 o 16:23, J.F. pisze:

    cje-247.-Tak-mozna-wysledzic-nawet-prezydenta,News,1
    05356.html

    > Android udostepnia aplikacjom szczegolwe dane ?

    Tego akurat nie robi system tylko modół GSM.

    > Moze przesadzą z tym sledzeniem i klienci stwierdza ze za duzo, a moze
    > im konkurencja wyrosnie, mniej sledzaca.

    Tendencja na dzisiaj jest taka że za kilka zł mniejszy abonament
    klient zrzeknie się resztek prywatności.

    > To co prawda sa spore koszta, a z czegos trzeba zyc ...

    I będzie z czego żyć.

    Pozdrawiam

  • 28. Data: 2019-12-23 20:48:21
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2019-12-23 o 16:16, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Animka"  napisał w wiadomości grup

    > Byly. Wersja CD-ROM. I nawet latwiej w takiej szukac ... tylko hackera
    > trzeba.
    >
    > Ale widac i to za drogie, bo znikly.

    Firmy to mają jawne dane, ale zwykli abonenci tepsy nie życzyli sobie
    umieszczania ich danych w książkach telefonicznych.
    Wydawcy takich książek nie mieli już czego drukować.
    Teraz ludzie mają telefony komórkowe i jak ktoś szuka kontaktu do np.
    dawno nie widzianej osoby to jest problem.

    --
    animka

  • 29. Data: 2019-12-24 01:15:24
    Od: jaNus <p...@b...pl>

    W dniu 23.12.2019 o 20:48, Animka pisze:
    > Firmy to mają jawne dane,

    A jeszcze dopłacają do tego, aby opis był "w ogóle", plus za jego
    rozszerzenie, wszak to przyciągnąć może klienta!

    > ale zwykli abonenci tepsy nie życzyli sobie umieszczania ich danych w
    > książkach telefonicznych.

    Zdebilowacenie. Zbrodzień i tak znajdzie dojście do nielegalnej bazy
    danych, wpisując wydatki w koszty napadu. A tylko porządny /ludź/ ma z
    tym problemy. Kiedyś te książki były!
    - a dziś, w dobie hiper-informa(tyza)cji, nie mogę odnowić kontaktu
    sprzed lat: stacjonarny zlikwidowany, komórka zmieniona, a mail
    najwyraźniej nieużywany (dziwne!).

    > Wydawcy takich książek nie mieli już czego drukować.

    Nie, powody były raczej takie, że jeszcze RODO nie było, i wersje
    elektroniczne dobiły sobą te papierówki.

    > Teraz ludzie mają telefony komórkowe i jak ktoś szuka kontaktu do np.
    > dawno nie widzianej osoby to jest problem.

    Dlatego nie kasuję "sznurkowca", co go mam już ponad pół wieku: a nuż
    jakaś zapomniana, daleka rodzina zechce zaprosić na chrzciny, ślub, czy
    pogrzeb... A gdy nabyłem usługę u innego GSM, to natychmiast i telefon z
    2-SIM: stary mam jeszcze z ubiegłego... tysiąclecia!

    --
    Rzeczy warte polecenia, bo polecać rzeczy DOBRE warto!
    https://myphone-explorer.en.softonic.com/ Free!

  • 30. Data: 2019-12-24 02:40:54
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2019-12-24 o 01:15, jaNus pisze:

> [...]
    > pogrzeb... A gdy nabyłem usługę u innego GSM, to natychmiast i telefon z
    > 2-SIM: stary mam jeszcze z ubiegłego... tysiąclecia!

    I jeszcze te reklamy przy ulicach czy w telewizji, gazetach. Pewnie to
    bogate firmy.
    Stacjonarnego, bezprzewodowego się pozbyłam po dyskusjach na grupie.
    Dobrze zrobiłam, bo tepsa mnie okradała na r-kach. Dostawałam r-ki nawet
    na ponad 1700 zł.
    Jak rozwiązałam z nimi umowę (miesiąc wypowiedzenia chyba ) to sęe
    strasznie mścili. Podłączyli mi jakąś szczekaczkę do linii. Chciałam
    gdzieś zadzwonić, a tu szczekaczka szczeka. To był normalnie koszmar.
    Dodam, że r-ki były opłacone.

    --
    animka