    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Gruba folia aluminiowa
    Date: Thu, 30 Oct 2014 11:55:20 +0100

    Pan PeJot napisał:

    >> http://www.holtex.pl/menu/produkty/folie-aluminiowe-
    2081/

    > THX za podpowiedź.

    Były jeszcze budowlane papy aluminiowe. Taka gruba folia pokryta
    warstwą lepiku asfaltowego. Dość łatwo jedno od drugiego odchodziło
    (ja to widziałem ostatnio za komuny, może stąd ta łatwość). Poza
    tym lekko wytłaczana, ale to wytłoczenie prostowało się przez
    przeciągnięcie folii przez kant stołu. Podobne rzeczy widuje się
    u instalatorów od wentylacji i klimatyzacji. Do celów testowych
    może być łatwiej zdobyć z takich źródeł.

    --
    Jarek