  • Data: 2018-01-31 16:00:29
    Temat: Re: HDD 3 TB
    Od: knrdz <x...@t...cy> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 31.01.2018 o 13:47, Kamil pisze:

    > Dzięki. Dysk już mam. Czym go spartycjonować? PM8 widzi tylko 2TB, mimo to
    > spartcjonowałem, ale d... System (XP) nie widzi partycji. Po powtórnym
    > uruchomieniu PM8 jest error. Pomocy :)

    Zainstalować współczesny OS z obsługą dysków większych niż 2.2TB?
    Ewentualnie szukać jakichś półśrodków, np. Seagate dla swoich dysków
    proponuje program DiscWizard Extended Capacity Manager, dzięki któremu
    nadwyżka ponad obsługiwane przez MBR 2.2TB jest widziana jako oddzielny
    dysk.
    http://knowledge.seagate.com/articles/en_US/FAQ/0076
    63en?language=en_US&key=ka03A000000y1U0QAI&kb=n&wwwl
    ocale=en-us

    DiscWizard do działania wymaga w systemie jakiegoś dysku
    Seagate/Samsung, ale pewnie są też wersje bez ograniczeń, bo to OEMowa
    odmiana softu Acronisa.