  • Data: 2017-05-22 14:11:23
    Temat: Re: Hamulce miekkie: pedal jedzie do dechy
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Adam Wysocki" <g...@s...invalid> wrote in message
    news:ofug3d$n3k$2$gof@news.chmurka.net...

    > Miałem tak z pompą sprzęgła. Sprzęgło nie wysprzęglało do końca (dawało
    > się to zauważyć właściwie tylko wrzucając wsteczny - wchodził ze
    > zgrzytem), trzeba było parę razy podpompować, żeby przez jakiś czas
    > wysprzęglało. Z hamulcem będzie się to objawiało tak, że będzie trzeba
    > parę razy podpompować, żeby zaczął łapać wyżej niż w podłodze.

    Przy jeździe po ulicy hamulce działają słabo i pedał jest bardzo miękki.
    Ale na parkingu, gdy się zaprę na pedale hamulca to jestem w stanie
    dojechać z nim do podłogi.

    Dodam, że auto stało niejeżdzone, pod chmurką, przez prawie 3 lata,
    więc tarcze hamulcowe były wczoraj przyrośnięte do klocków rdzą :-)
    Z wielkim trudem, kołysząc odpalone cudem auto przód/tył, udało
    się że klocki od tarcz "odskoczyły" ale nie znaczy to że hamulce dobrze
    zaczęły działać jakoś magicznie :-)

    To jest VW Passat 2004. Zastanawiam się czy w tych autach pompy
    hamulcowe miały taką złą reputację aby po niecałych 150tysiącach
    mil (240 tyś km) trzeba było je robić?? Moja stara Toyota Camry
    1995 co miała na liczniku 278 tyś mil (prawie 450 tyś km) nie miała
    takich problemów z hamulcami...
    No ale nie stała 3 lata niejeżdzona pod chmurką.
    Nie wiem czy to ma związek.