    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Hołek i bezpieczne drogi...
    Date: Thu, 14 Jul 2011 21:31:04 +0200

    W dniu 2011-07-14 19:14, Bartłomiej Zieliński pisze:

    > Można nakręcić drugi spot w mieście, w korku... ;-)

    Można - wiesz jak się nasłuchałem, że normalny dzień na
    Puławskiej (DC) to korek, wszechobecni rowerzyści jadący
    chodnikami, poboczami itd., motocykliści jadący między
    samochodami, czy operatorzy pojazdów zwanymi skuterami?
    (to chyba najgorsza zaraza ;) ) i nazwałem to normalnym
    dniem i rozmaitością typową dla ruchu w mieście?

    > I ja podobnie, z tym że nie jeżdżę motocyklem.

    Znaczy w ogóle? Nie, żebym był ortodoksem - tak pytam :) Świat
    wygląda trochę inaczej z każdego punktu "siedzenia" ;)
    U mnie "natężenie" wykorzystanie różnych środków transportu
    wygląda różnie - w zależności od potrzeb, okoliczności i humoru.

    > Poczekam. :)

    Nie wiem czy warto, niemniej jeżeli masz zamiar dłużej tutaj
    zabawić to będzie to nieuniknione :)

    > Pozdrawiam,

    Jak i ja też...