  • 11. Data: 2015-05-19 11:09:23
    Temat: Re: Hołowczyc nie jechał 204,4 km/h, ale 161 km/h.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości
    >PS
    >w kwestii sprzetu istnieje bardzo proste rozwiazanie ... robimy
    >zrzute p.m.s/TVN/Polsat itd kupujemy i wysylamy sprzet do DE np TÜV
    >Rheinland albo TÜV Süd, jak polegnie albo okaze sie ze pomiary
    >obarczone sa zbyt duzym marginesem bledu to premier Kopacz

    Zaraz - a kto ma wydac ten sprzet do badania ? KGP ?
    Czy premier Kopacz ?

    Do listopada to drugie bardziej realne :-)

    P.S. Niemcy ponoc zlikwidowali pomiar predkosci z jadacego z przeciwka
    radiowozu z FR. Za duzo bledow bylo.
    Nasza policja dysponuje ponoc kilkoma takimi z Iskrami, ale w tym
    trybie chyba nie uzywa ...

    J.

  • 12. Data: 2015-05-19 13:25:29
    Od: Maciek <n...@x...pl>

    > Jak mam ufać funkcjonariuszowi który myli się o 40 km/godz.?
    > Jak żyć? :)

    No jak to jak? Ewidentnie funkcjonariusze starają się aby wprowadzić
    nową modę montażu kamer centralnie na podsufitce z objęciem licznika a
    nie na szybie :)

  • 13. Data: 2015-05-19 13:32:44
    Od: p...@g...com

    --Zaraz - a kto ma wydac ten sprzet do badania ? KGP ? Czy premier Kopacz ?

    mozna podpytac producenta czy ma jakas inna certyfikacje oprocz krajowej ...
    odpowiedz negatywna oczywiscie o niczym nie swiadczy niemniej watpliwosci rosna ...
    jesli sprzet jest faktycznie tak rewelacyjny to przebilby sie i na niemieckim rynku a
    jesli nie to nalezy sprawdzic metodyke jaka zastosowano przy ceryfikacji ... TÜV
    wydaje sie wlasciwym wyborem, prawda ?

    --Do listopada to drugie bardziej realne :-)

    to nie rozwiaze problemu a i smrod pozostanie, POzycja pani premier musi byc
    wyjatkowo slaba jesli nie moze jedna dymisja rozwiac wszystkich watpliwosci ... ktos
    musi wreszcie podjac decyzje, taktyka strusia nie zadziala

    --Niemcy ponoc zlikwidowali pomiar predkosci z jadacego z przeciwka radiowozu z FR.

    a byl w ogole takowy ? stacjonarny sprzet to jedno tu ciezko sie wymigac ale
    mobilny/reczny to juz inna bajka, tu mozna sie palowac przed sadem i mozliwe ze
    Polizei odpuscila ...

    a tu niespodzianka, jeszcze tego w akcji nie widzialem:

    Einige Hersteller haben mittlerweile moderne Geräte ohne sichtbaren Blitz auf den
    Markt gebracht. Das weiße oder rötliche Blitzlicht würde besonders im Dunkeln so sehr
    irritieren, dass es zu einer Gefahr für Fahrer und andere werden könnte. Vor allem in
    Tunneln setzt die Polizei deshalb vermehrt auf die sogenannten Schwarzblitzer.

    P.

  • 15. Data: 2015-05-19 19:00:22
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Maciek n...@x...pl ...

    > No jak to jak? Ewidentnie funkcjonariusze starają się aby wprowadzić
    > nową modę montażu kamer centralnie na podsufitce z objęciem licznika a
    > nie na szybie :)

    Raczej kamer z GPSem...

  • 14. Data: 2015-05-19 19:00:22
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Pyra h...@s...spam.spam ...

    > Biegły ustalił 161, a mi wcześniej wyszło że jechał 160, a w chwili
    > wykonania pomiaru około 100-110.
    >
    > Czyli się zgadza - policjant rąbnął się jedynie o ponad 40km/h.

    Drobniaki...

  • 16. Data: 2015-05-19 21:00:53
    Od: Maciek <n...@x...pl>

    > Raczej kamer z GPSem...

    No i tutaj jest taki problem w co sąd będzie skłonny uwierzyć. W film
    akcji ;-) z licznikem w tle czy GPS bez homologacji legalizacji i
    cholera wie bez czego jeszcze ;-)

  • 17. Data: 2015-05-19 21:57:11
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 19 May 2015 11:09:23 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Nasza policja dysponuje ponoc kilkoma takimi z Iskrami, ale w tym
    >trybie chyba nie uzywa ...

    Trzema? A nie we wszystkich oznakowanych AR?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 18. Data: 2015-05-19 23:40:36
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Maciek n...@x...pl ...

    > No i tutaj jest taki problem w co sąd będzie skłonny uwierzyć. W film
    > akcji ;-) z licznikem w tle czy GPS bez homologacji legalizacji i
    > cholera wie bez czego jeszcze ;-)

    Nie, problem jest inny.
    Co z tego ze nie przyjmiesz mandatu, coz tego, ze byc moze po trzech
    miesiach sad cie uniewinni albo w ogole nie dotrwasz do rozprawy i
    zostaniesz uniewinniony z mocy ustawy skoro do tego czasu NIE BEDZIESZ MIAŁ
    PRAWKA!?!?!

  • 19. Data: 2015-05-20 13:23:34
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    wiadomości news:XnsA49FEA130E2CEbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
> [...]
    > miesiach sad cie uniewinni albo w ogole nie dotrwasz do rozprawy i
    > zostaniesz uniewinniony z mocy ustawy skoro do tego czasu NIE BEDZIESZ

    Czy wtedy można domagać się od policjanta lub ogólnie Policji pokrycia strat
    poniesionych z powodu zatrzymania prawa jazdy?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 20. Data: 2015-05-20 18:00:26
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik yabba g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net ...

    > Czy wtedy można domagać się od policjanta lub ogólnie Policji pokrycia
    > strat poniesionych z powodu zatrzymania prawa jazdy?

    Domagac to sie zawsze mozna. :)
    Ale jakie sa szanse i o jakich pieniadzach mozna mowic - nie mam pojecia.