  • 1. Data: 2011-07-27 11:47:13
    Temat: Honda Accord 99-2002
    Od: "Michał" <m...@o...pl>

    Zastanawiam się nad kupnem Hondy Accord rocznik 1999-2002. Na co zwracać
    uwagę, jakie silniki omijać a jakie polecacie? Jeszcze nie wiem czy diesel,
    benzyna czy benzyna+lpg
    Jak z awaryjnoscia ?
    Dziekuje za wszelkie wskazówki

  • 2. Data: 2011-07-27 12:47:56
    Temat: Re: Honda Accord 99-2002
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Zastanawiam się nad kupnem Hondy Accord rocznik 1999-2002. Na co zwracać
    > uwagę, jakie silniki omijać a jakie polecacie? Jeszcze nie wiem czy
> [...]
    http://www.accordklubpolska.pl/
    Pozdrawiam !
    WOJO

  • 3. Data: 2011-07-27 22:08:36
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    W dniu 2011-07-27 11:47, Micha? pisze:
    > Zastanawiam si? nad kupnem Hondy Accord rocznik 1999-2002. Na co zwraca?
    > uwag?, jakie silniki omija? a jakie polecacie? Jeszcze nie wiem czy diesel,
    > benzyna czy benzyna+lpg

    Benzyna + ew. gaz założony w dobrym warsztacie po zakupie, mniej
    problemów. No chyba, że wiesz, ze gaz zakładany w dobrym punkcie.

    > Jak z awaryjnoscia ?

    Dobrze. Mój ma 10 lat, 120 tysia (co coekawe mechanior na dużym
    przeglądzie stwierdził, że raczej rzeczywiście tyle ma). Mam od roku,
    wymieniłem rozrząd i co ciekawe sprzęgło - było zupełnie zajechane. Poza
    tym olej, filtry i klocki. Od początku cieknie trochę pompa wspomagania
    kierownicy.

    > Dziekuje za wszelkie wskaz?wki

    Dużo pali. Nie wierz, jak ktoś pisze, że pali 10l LPG na miasto (z
    korkami) i 6 w trasie;) Realnie to 14-15 i koło 10. No ale ja go
    specjalnie nie oszczędzam, choć na Vtecu się po mieście raczej nie bujam
    (trasa to głównie 20+15km dziennie). Średnio wyciszony, przy wyższych
    prędkościach głośno (jak na samochód stworzony do trasy, choć w
    porównaniu z Yariską to prawie cisza), trzeba raczej wysoko kręcić, żeby
    się bujał. No i jak jeździsz głównie po mieście i nie masz parkingu w
    domu i w pracy to pewnie cię zmartwi, że ma wyjątkowo ch... promień
    skrętu, a widoczność dupy kończy się na tylnych drzwiach (to można
    rozwiązać czujnikami).

    Jako właściciel moge powiedzieć, że dużo pali, wyglada średnio (a w
    środku dupnie, ale to kwestia gustu) i jest nie do zajechania;) Raczej
    się nie psuje, a części nie są tak drogie jak obiegowa opinia o
    japończykach głosi - sprzęgło 1100 z wymianą, sam hardware 700.

    No i podali już link do forum. Jak przeczytasz wątek "ile palą wasze
    accordy" to zamieść streszczenie na końcu, bo już ponad 100 stron jest;)

    Jak do miasta i twoim priorytetem nie jest bezpieczeństwo bierne, to
    szukaj czegoś bardziej miejskiego. A no i bagażnik jest niby duży, ale o
    przewożeniu nieporęcznych gratów w sedanie zapomnij - dziura miedzy
    kabiną i bagażnikiem jest znacznie mniejsza, niż mogłaby być:(

    Shrek.

  • 4. Data: 2011-07-28 08:00:53
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

> [...]
    > psuje, a części nie są tak drogie jak obiegowa opinia o japończykach
    > głosi - sprzęgło 1100 z wymianą, sam hardware 700.

    Sprzęgło wymieniane po 120kkm, rzeczywiście auto nie do zajechania. :D

  • 5. Data: 2011-07-28 18:27:26
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    W dniu 2011-07-28 08:00, Vlad The Ripper pisze:

    > Sprzęgło wymieniane po 120kkm, rzeczywiście auto nie do zajechania. :D

    Zależy kto nim wcześniej jeździł;) Dobra źle się wyraziłem - każdy
    samochód nawet WRC da się zajechać w 20kkm.

    Shrek.

  • 6. Data: 2011-07-28 18:30:09
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 28 Jul 2011 18:27:26 +0200 osobnik zwany Shrek
    wystukał:

    akurat WRC to da sie zajechać w 2 km ;)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 7. Data: 2011-07-28 19:29:22
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    W dniu 2011-07-27 22:08, Shrek pisze:

    [cut]

    Wysokoobrotowa benzyna z małym momentem i padło sprzęgło po 120kkm? Na
    każdych światłach robisz przegazówkę zostawiając chmurę dymu palonego
    sprzęgła? :) Mi sprzęgło w dieslu z 400Nm praktycznie od dołu (2300rpm)
    padło (w sumie to nie padło ale łożysko zaczęło hałasować to wymieniono
    sprzęgło i dwumas) przy ~220kkm.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 8. Data: 2011-07-28 20:13:07
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    W dniu 2011-07-28 19:29, Maciej Browarczyk pisze:
    > W dniu 2011-07-27 22:08, Shrek pisze:
    >
    > [cut]
    >
    > Wysokoobrotowa benzyna z małym momentem i padło sprzęgło po 120kkm?

    Ja wiem czy 160Nm to tak mało - jak na benzynę to w normie. I w sumie
    moment łapie wbrew pozorom nisko, co innego moc;)

> [...]
    > sprzęgła? :) Mi sprzęgło w dieslu z 400Nm praktycznie od dołu (2300rpm)
    > padło (w sumie to nie padło ale łożysko zaczęło hałasować to wymieniono

    A kto powiedział, że ja? 10 letnia, trzeci właściciel, drugiego znam i
    on raczej go nie zajechał. Zresztą sprzęgło to akurat raczej się zalicza
    do materiałów eksploatacyjnych, te 120 kkm mieści się w "normie"
    100-250, zwłaszcza jak większość w mieście. Nie to żebym jakoś bronił,
    że padło, ale jak na 10 letnie zagazowane auto, to wymiana sprzęgła,
    klocków, filtrów, oleju, planowo rozrządu (i jakiegoś drobiazgu w
    amortyzatorach za 40 PLN) to jednak dość bezawaryjnie, dyskusyjne jest
    jedynie to sprzęgło, reszta to normalne materiały ekspoatacyjne.
    Zwłascza, że ceny części nie powalają. No właśnie, ile cię ta dwumasa +
    sprzęgło kosztowało i jaka to marka?

    Shrek.

  • 9. Data: 2011-07-28 22:16:22
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    W dniu 2011-07-28 18:30, masti pisze:
    > Dnia pięknego Thu, 28 Jul 2011 18:27:26 +0200 osobnik zwany Shrek
    > wystukał:

    > akurat WRC to da sie zajechać w 2 km ;)

    Czyli w 20kkm też;)

    Shrek.

  • 10. Data: 2011-07-28 22:22:51
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 28 Jul 2011 22:16:22 +0200 osobnik zwany Shrek
    wystukał:

    > Czyli w 20kkm też;)

    no też, choć myślę, ze bardziej jest sztuką go w 20kkm nie zajechać :)