  • 11. Data: 2011-07-28 22:35:41
    Temat: Re: Honda Accord 99-2002
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    W dniu 2011-07-28 22:22, masti pisze:

    > no też, choć myślę, ze bardziej jest sztuką go w 20kkm nie zajechać :)

    Racja. Choć ciekawe ile by wytrzymał w normalnej ekspolatacji, znaczy
    dom-praca-dom;)

    Shrek.

  • 12. Data: 2011-07-28 22:43:25
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 28 Jul 2011 22:35:41 +0200 osobnik zwany Shrek
    wystukał:

    chętnie przeprowadzę eksperyment :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 13. Data: 2011-07-28 22:46:26
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    W dniu 2011-07-28 22:43, masti pisze:
    > Dnia pięknego Thu, 28 Jul 2011 22:35:41 +0200 osobnik zwany Shrek
    > wystukał:

    > chętnie przeprowadzę eksperyment :)

    A masz WRC, czy szukasz sponsora;)

    Shrek.

  • 14. Data: 2011-07-28 22:49:28
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 28 Jul 2011 22:46:26 +0200 osobnik zwany Shrek
    wystukał:

    niestety raczej to drugie :(

  • 15. Data: 2011-07-28 22:59:27
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    W dniu 2011-07-28 22:49, masti pisze:

    > niestety raczej to drugie :(

    Tak to i ja bym chciał;) Może z braku sprzętu ktoś wygoogla, ja
    obstawiam, że wytrzymałby mimo solidnej konstrukcji krócej niż cywilny.

    Shrek

  • 16. Data: 2011-07-28 23:00:30
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 28 Jul 2011 22:59:27 +0200 osobnik zwany Shrek
    wystukał:

    > Tak to i ja bym chciał;) Może z braku sprzętu ktoś wygoogla, ja
    > obstawiam, że wytrzymałby mimo solidnej konstrukcji krócej niż cywilny.

    to na pewno. W końcu wszystko wyżyłowane na maksa

  • 17. Data: 2011-07-29 06:42:08
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    W dniu 2011-07-28 23:00, masti pisze:
    > Dnia pięknego Thu, 28 Jul 2011 22:59:27 +0200 osobnik zwany Shrek
    > wystukał:

    > to na pewno. W końcu wszystko wyżyłowane na maksa

    Ale jednak wszystkie bebechy ma mocniejsze nisz stockowe, a warunki
    ekspolatacji lżejsze niż założone.

    Shrek.

  • 18. Data: 2011-07-29 23:12:27
    Od: "Janko Walski" <k...@o...pl>

    Zastanawiam się nad kupnem Hondy Accord rocznik 1999-2002. Na co zwracać
    uwagę, jakie silniki omijać a jakie polecacie? Jeszcze nie wiem czy diesel,
    benzyna czy benzyna+lpg
    Jak z awaryjnoscia ?

    Od 4 lat uzytkuje accorda z 99r z silnikiem 1.8.
    Przebieg 90 tys mil, oprocz wymiany rozrzadu w warsztacie, klockow
    hamulcowych i koncowego wydechu nie robilem z autem NIC.
    Powolutku zaczyna stukac zawieszenie ale jak na razie to nic powaznego,
    biorac pod uwage ze zawieszenie jest nie ruszane od nowosci.

  • 19. Data: 2011-07-30 16:59:19
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    W dniu 2011-07-28 20:13, Shrek pisze:

> [...]
    > on raczej go nie zajechał. Zresztą sprzęgło to akurat raczej się zalicza
    > do materiałów eksploatacyjnych, te 120 kkm mieści się w "normie"
    > 100-250, zwłaszcza jak większość w mieście. Nie to żebym jakoś bronił,
    > że padło, ale jak na 10 letnie zagazowane auto, to wymiana sprzęgła,
    > klocków, filtrów, oleju, planowo rozrządu (i jakiegoś drobiazgu w
    > amortyzatorach za 40 PLN) to jednak dość bezawaryjnie, dyskusyjne jest
    > jedynie to sprzęgło, reszta to normalne materiały ekspoatacyjne.
    > Zwłascza, że ceny części nie powalają. No właśnie, ile cię ta dwumasa +

    Marka Audi.
    Sprzęgło (z oddaniem starego oryg.) coś koło 650zł. Dwumasa nie pamiętam
    ale więcej niż sprzęgło.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 20. Data: 2011-07-30 17:11:05
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-07-30 16:59, Maciej Browarczyk wrote:

    > Marka Audi.
    > Sprzęgło (z oddaniem starego oryg.) coś koło 650zł. Dwumasa nie pamiętam
    > ale więcej niż sprzęgło.

    I do tego wymiana, czy już wliczone? Bo wychodzi na to, że moje sprzęgło
    (pewnie zjechane przez poprzednika) kosztowało połowę tego co prawidłowo
    ekspoatowane twoje. I wytrzymało połowę tego. Wychodzi na zero.

    Shrek.