  • 21. Data: 2011-07-30 18:02:14
    Temat: Re: Honda Accord 99-2002
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    W dniu 2011-07-30 17:11, Shrek pisze:

    > I do tego wymiana, czy już wliczone? Bo wychodzi na to, że moje sprzęgło
    > (pewnie zjechane przez poprzednika) kosztowało połowę tego co prawidłowo
    > ekspoatowane twoje. I wytrzymało połowę tego. Wychodzi na zero.

    Nie będę się licytował ale 160Nm vs 400Nm robi różnice dla sprzęgła.
    Obejrzyj sprzęgła z mocniejszych diesli, tarcze są spore i ogólnie cały
    układ napędowy jest dużo bardziej pancerny.

    ps. To ceny oryginałów VW/Audi. Wymiana 200 (nie ASO). Też kupujesz
    oryginały Hondy?

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 22. Data: 2011-07-30 18:40:28
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-07-30 18:02, Maciej Browarczyk wrote:

    > Nie będę się licytował ale 160Nm vs 400Nm robi różnice dla sprzęgła.

    Ale te sprzęgła są pod takie obciążenia dobierane. No i dla użytkownika
    czy na silniku jest 160 czy 400 Nm też nie ma znaczenia, bo skrzynia
    zamienia to na taki sam moment na kołach, tylko obroty silnia inne.

    > Obejrzyj sprzęgła z mocniejszych diesli, tarcze są spore i ogólnie cały
    > układ napędowy jest dużo bardziej pancerny.

    No właśnie. Inne warunki pracy - inne sprzęgła - dla użyszkodnika bez
    różnicy. Co z tego, że sprzęgło bardziej pancerne, skoro moment większy
    i trwałość w efekcie ta sama.

    > ps. To ceny oryginałów VW/Audi. Wymiana 200 (nie ASO). Też kupujesz
    > oryginały Hondy?

    Oryginały jak oryginały. Takie same jak te co producent dostarcza do
    fabryk hondy, bo przecież honda sprzęgieł nie robi. Zresztą zapewnie
    podobnie jak VW.

    Ja zamontowałem Exedy. Honda na pierwszy montaż dale Aisin Exidy, a
    czesem nawet znaleźli w dziewiczej Hondzie Valeo:)

    Shrek.