    From: "syntax error" <w...@n...one.has.gone.before.com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Honda Civic VI ub cos innego
    Date: Thu, 9 Sep 2010 19:12:23 +0200

    > Celuje w tanie autko z przedzialu 7-10 tys ktore jeszcze pojezdzi,
    > spodobala
    > mi sie Honda Civic VI - jakie sa wady i zalety takiego wyboru, na co
    > ewentualnie zwracac uwage gdybym sie zdecydowal na kupno, ewentualnie co
    > innego zamiast niej?

    Swietny wybór. Szukaj tylko wersji japonskiej. Wersja europejska
    (produkowania w UK) ma gówniane blachy i strzelajace na nierównosciach
    plastiki w srodku. Za to japonskie sa twardsze... :)))
    Wersja silnikowa - zdecydowanie 1.5 lub 1.6. W ostatecznosci 1.4 iS - 90
    konny fajny silniczek. Wada jego jest spalanie jak 1.6/1.5, które sa
    jednostkami duzo mocniejszymi, co jest zauwazalne w normalnej eksploatacji.
    Wersje japonska najprosciej poznasz po pierwszej literze VIN, bedzie
    zaczynal sie od litery J lub wystarczy spojrzec na przód - bedzie miala taka
    same swiatla i mordke jak Civic VI gen trzydrzwiowy. :D

    > Zalozenia:
    > 4/5 drzw - bezwzglednie.
    > Miesieczny przebieg - 1000 - 1500 km
    > Rozlozenie jazdy - 80% miasto, 20% trasa

    To tak jak u mnie. Ale ja mam wersje VTi - czyli po prostu wersje torowa.
    W tych autach wymienia sie olej i czesci eksploatacyjne (zawieszenie,
    glównie, czasami trzeba zmienic plyny i rozrzad, dolac plynu do spryskiwaczy
    i sprawdzic stan nadkoli - czy nie ma jakichs ognisk korozji). Trzeba tez
    sprawdzac stan oleju co 2-3 tys. km, Japonczyki lubia sobie wypic 200ml
    oleju na 1000km. Jest to zupelnie normalne w tych autach.
    Generalnie jak bedziesz wymienial co trzeba, a nie czekal az atuo przestanie
    jezdzic do przodu to japonska Honda pojezdzi bardzo, ale to bardzo dlugo.
    ;-)

    Z alternatyw to podobna niezawodnosc da Ci Mitsu Carisma/Galant/Lancer albo
    super niezawodna Toyota Corolla. ;))