    From: BearBag <c...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Honda Civic VI ub cos innego
    Date: Sat, 11 Sep 2010 01:36:24 -0700 (PDT)

    On 9 Wrz, 19:12, "syntax error" <w...@n...one.has.gone.before.com>
    wrote:

    > Swietny wybór. Szukaj tylko wersji japonskiej. Wersja europejska
    > (produkowania w UK) ma gówniane blachy i strzelajace na nierównosciach
    > plastiki w srodku. Za to japonskie sa twardsze... :)))
    > Wersja silnikowa - zdecydowanie 1.5 lub 1.6. W ostatecznosci 1.4 iS - 90
    > konny fajny silniczek. Wada jego jest spalanie jak 1.6/1.5, które sa
    > jednostkami duzo mocniejszymi, co jest zauwazalne w normalnej eksploatacji.
    > Wersje japonska najprosciej poznasz po pierwszej literze VIN, bedzie
    > zaczynal sie od litery J lub wystarczy spojrzec na przód - bedzie miala taka
> [...]

    Pieciodrzwiowego z japonii to raczej nie znajdzie. Chyba że z
    hameryki :)
    Wadą tych aut są gnijące tylne nadkola (ale w ktorym aucie z tego
    segmentu nie gniją), dość awaryjne skrzynie biegów - lubią sie
    rozsypywać powyżej 200tyś (a przynamniej bardzo głośno pracować) oraz
    dość słabe wyposażenie bo trudno znaleźć wersje z klimą. Bzdurą jest
    natomiast skrzypienie plastikó w angielskich hondach - skąd sie biorą
    takie stereotypy ?
    Do sprzedania bedę miał taką honde już po liftingu - 97r, pieć drzwi i
    nawet z klimą, z tym że nikt do niej nie zaglądał od sprowadzenia i
    oczywiście nie działa. Auto 3 tygodnie w kraju, przerejestrowane.