  • Data: 2017-05-23 23:48:49
    Temat: Re: Hot air lutowanie - czym i jak
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 5/23/2017 10:59 PM, slawek wrote:
    > Takie coś:
    > http://store.curiousinventor.com/media/smt/qfn_origi
    nal.jpg
    > Ok, może się da grotem. Ale chyba hot air będzie lepszy.

    To się lutuje HotAir z lutownicą. Louis Rossmann pokazuje często -
    hotair topi cynę i pozwala "byle jak" wycieknąc z pod układu, zwykła
    lutownica zbiera nadmiar lutu z brzegu ukladu.

    Lutowałem tak, jakieś Xmegi bodaj, samą lutownica, bez mocowania
    centralnego pada i bez wiekszych kłopotów działały. Na necie widziałem
    tez projekty płytek ktore w tym miejscu miały dużą metalizowaną dziurę
    dzieki czemu mozna bylo zalać scalak od drugiej strony pcb.

    Lutownica jest niezbędna, kup byle co jesli chcesz oszczędzić, ale nie
    oszczędzaj na stabilizacji i mocy.