  • 51. Data: 2019-09-20 16:08:21
    Temat: Re: Huawei Y6 2019
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    W dniu 2019-09-20 o 15:04, Kris pisze:

    > Wzrok już też nie ten zapewne;)

    U ciebie? to używaj okularów.

    > Są dobrze widoczne. W google. No chyba ze ktoś jakiś mało funkcjonalny czytnik ma
    to i źle mu wyświetla.

    Nie są dobrze widoczne, to że są tylko google nie definiuje dobrej
    widoczności dla wszystkich czytających.
    Czyli w tym miejscu zwyczajnie zełgałeś.

    > Kilka razy pisałem- w google są dobrze widoczne na jeśli w czytnikach są źle
    widoczne to może warto zmienić/wywalić/skonfigurować inaczej czytnik lub zacząć
    korzystać z innych narzędzi.

    Tobie tez kilka razy pisano. Przeczytałeś, zrozumiałeś i zapamiętałeś?
    czy będziesz udawał że tych postów nie było?

    > Odstraszają co najwyżej tych których narzędzia nie potrafią prawidłowo wyświetlić
    tekstu.
    > A skoro są już narzędzia co taki tekst wyświetlają prawidłowo więc może warto się
    przełamać i zacząć z nich korzystać.
    > Z dorożek ludzie się z czasem przesiedli do tramwajów

    Bo im to pasowało a nie dlatego że pasowało to zwolennikom przesiadki na
    tramwaje.
    Dlaczego nie chcesz zostawić tej decyzji użytkownikom innych
    czytników niż google?
    Bo tobie się wydaje że jest najlepsze?
    To oznacza że się ośmieszasz, nawet jeśli ty tego jeszcze nie zauważyłeś.

    > Co za sens w narzędziu które trzeba instalować, które nie potrafi prawidłowo
    wyświetlić tekstu(kłopoty z kodowaniem i łamaniem chociażby),
    > które nie potrafi zsynchronizować wiadomości na kilku urządzeniach jednocześnie itp

    Nie widzisz sensu nie instaluj.
    Ale nie odbieraj innym prawa do nie zauważania sensu w twojej decyzji.

    > Ja takiej potrzeby nie mam. Jak i zresztą coraz więcej userów zapewne

    I tak pisz.
    Że ty takiej potrzeby nie masz a nie że inne czytniki grup są złe.

    > Chyba już większość do usenetu używa google groups
    > Zaryzykuje zresztą stwierdzenie ze usenet obecnie nie zamarł całkowicie własnie
    dzięki google

    Nie ryzykuj, sprawdź a potem wróć i przeproś.

    Pozdrawiam

  • 52. Data: 2019-09-20 16:22:18
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 20 września 2019 16:04:58 UTC+2 użytkownik Dominik Ałaszewski
    > Strona prawidłowo wyświetla się w Internet
    > Explorerze.

    I w chrome i w edge i na telefonie z androidem(przeglądarka samsung web browser oraz
    chrome)

  • 53. Data: 2019-09-20 16:32:50
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 20.09.2019 Kris <k...@g...com> napisał/a:
    > W dniu piątek, 20 września 2019 16:04:58 UTC+2 użytkownik Dominik Ałaszewski
    >
    > I w chrome i w edge i na telefonie z androidem(przeglądarka samsung web browser
    oraz chrome)

    Widzę, że muszę wytłumaczyć łopatologicznie, bez parabol.

    Kiedyś też łebmasterzy od siedmiu boleści mieli w dupie, że strona wyświetla
    się źle na czymkolwiek innym, niż IE. Teraz userzy google groups mają w dupie,
    że ich posty sprawiają problemy na czymkolwiek innym. W obu przypadkach
    mając w dupie standardy. Swoją drogę Google pięknie wchodzi w buty Microsoftu...

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 54. Data: 2019-09-20 16:34:39
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 20 września 2019 16:10:33 UTC+2 użytkownik RadoslawF napisał:

    > Nie są dobrze widoczne, to że są tylko google nie definiuje dobrej
    > widoczności dla wszystkich czytających.
    > Czyli w tym miejscu zwyczajnie zełgałeś.

    Gdzie zełgałem? Zacytuj proszę.

    > Tobie tez kilka razy pisano. Przeczytałeś, zrozumiałeś i zapamiętałeś?
    > czy będziesz udawał że tych postów nie było?

    Zaczęło się od postu Jacka Maciejewskiego który napisał ze nieprawidłowo wyświetla mu
    się post autora wątku. Obydwaj korzystają z czytników i maja kłopot.
    Ja nie korzystam z czytnika i prawidłowo wyświetlają mi się WSZYSTKIE posty. Czego
    więcej chcieć?
    Można się opierać i jeździć karoca po mieście ale po co skoro są tramwaje

    > Bo im to pasowało a nie dlatego że pasowało to zwolennikom przesiadki na
    > tramwaje.
    > Dlaczego nie chcesz zostawić tej decyzji użytkownikom innych
    > czytników niż google?

    Ależ proszę bardzo, ja nie nalegam ja tylko informuje że jest bardziej funkcjonalne
    narzędzie. A skoro ktoś nie chce z niego korzystać to nic mi do tego. Tylko dziwią
    mnie pretensje że coś tam mu jego własne narzędzie źle wyświetla.

    > Bo tobie się wydaje że jest najlepsze?

    Tak, wg mnie na dzisiaj jest najlepsze

    > To oznacza że się ośmieszasz, nawet jeśli ty tego jeszcze nie zauważyłeś.

    A uzasadnisz?

    > Nie widzisz sensu nie instaluj.

    I nie instaluje co powinieneś zauważyć

    > Ale nie odbieraj innym prawa do nie zauważania sensu w twojej decyzji.

    To jest grupa dyskusyjna więc dyskutujemy. A

    > I tak pisz.

    A nie mam prawa tak pisać?

    > Że ty takiej potrzeby nie masz a nie że inne czytniki grup są złe.

    Napisała to osoba która krytykuje narzędzie używane przeze mnie.

    > Nie ryzykuj, sprawdź

    Masz pomysł jak sprawdzić?

    >a potem wróć i przeproś.

    Uważasz że nie mam racji to udowodnij
    Wtedy ew przeproszę.

  • 55. Data: 2019-09-20 16:35:32
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 20 Sep 2019 04:08:48 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > Udzielam się na kilku grupach, w ulubionych mam kilkanascie i problemów nie widzę
    Twoja sprawa. Jeśli chcesz sięgać prawicą do lewego ucha pod kolanem to
    kto ci zabroni. Brak wątkowania, brak możliwości kancelowania, brak
    podziału ekranu na treści, listę grup i listę wątków, brak gestów myszy
    i tak można by długo. Jeśli jednak synchronizacja jest dla ciebie
    naczelną potrzebą to się bujaj z tym syfem. I powiedziałem ci, nie ma
    niezbędności abyś pisał z kilku sprzętów, Czytaj na nich via g.n. lecz
    pisz z jednegoczytnika co to robi poprawnie. Albo zainstaluj 40tude na
    pendrajwie, gdzie nie wetkniesz tam zadziała.

    > Znowu pewnie problem z narzędziem/czytnikiem z którego korzystasz. W google groups
    to żaden problem
    > Nawet kilkuset znakowy tekst bez entera czy innych znaczników końca linii google
    połamie prawidłowo
    Nie mówimy o tym samym. Czytaj uważnie. Ty mówisz o nie łamamiu a ja
    mówię o łamaniu na końcu ekranu. Oba twoje przykłady graficzne pokazują
    szpaltę na całą szerokość ekranu. Tak długi wers źle się czyta. Tu masz
    przykład z twoimi długaśnymi zdaniami: https://tinypic.pl/8pv1f1e1v3kr
    Tak samo to wygląda w moim czytniku.

    > Mniej wiece zawsze powtarzają się teksty o braku łamaniu i złym kodowaniu
    > Czyli walka z problemami które generuje czytnik czytacza.
    Czyli walka z problemami które generują czytniki pisaczy. Jesteście wy,
    góglarze, w mniejszości na newsach więc się dostosujcie. Co mądrzejsi na
    grupach przestrzegają zasad, więc jeśli ci (i innym "wynalazcom"
    newsowym) zależy na rzeczowych odpowiedziach, przestrzegajcie ich też.

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 56. Data: 2019-09-20 16:35:52
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 20.09.2019 Kris <k...@g...com> napisał/a:

    > Dla mnie nie takie proste- nie moja branża kompletnie i musiałbym zacząć się
    doktoryzować z ssh, zanabyć pi i doktoryzować się z jego obsługi;

    A z PC się doktoryzowałeś? Pi to komputer jak każdy inny.
    Oczywiście nabywanie go specjalnie tylko do newsów trochę bez sensu.

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 57. Data: 2019-09-20 16:59:33
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 20 września 2019 16:35:34 UTC+2 użytkownik Jacek Maciejewski napisał:

> [...]
    > mówię o łamaniu na końcu ekranu. Oba twoje przykłady graficzne pokazują
    > szpaltę na całą szerokość ekranu. Tak długi wers źle się czyta. Tu masz

    A gogle groups będzie wyglądało prawidłowo.

    > Jesteście wy, góglarze, w mniejszości na newsach więc się dostosujcie

    Pewien jesteś
    Można to jakoś sprawdzić?
    Sam jestem ciekaw bo wrażenia mam odmienne jak Ty.
    Ale nie sprawdzałem to fakt

  • 58. Data: 2019-09-20 17:09:53
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 20 września 2019 16:32:51 UTC+2 użytkownik Dominik Ałaszewski napisał:

    > W obu przypadkach mając w dupie standardy.

    Zauważ że jednak że te standardy powstawały w innych trochę czasach i wypadałoby je
    dostosować do rzeczywistości. Chociażby mnogość różnych urządzeń z których ludzie
    naprzemiennie piszą.
    Standardy ulic dla dorożek niekoniecznie będa odpowiednie dla współczesnych ulic w
    mieście.
    Świat idzie do przodu i aby być w temacie: być może lada chwila jak kupisz nowego
    laptopa to się okaże że najnowszy(czyli pewnie sprzed kilku lat) czytnik newsów nie
    da się tam zainstalować. Dla fanów retro pozostanie zabawa czytnikami usenetu

  • 59. Data: 2019-09-20 17:29:54
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 20.09.2019 o 16:34, Kris pisze:

    > Tak, wg mnie na dzisiaj jest najlepsze

    Też mówię: jesteś pijany! Jeśli Ci trzech mówi -
    "jesteś pijany!", to nie dyskutuj, tylko idź spać.
    Jak się prześpisz, to wróć z news-czytnikiem.
    Albo wy...dalaj stąd w podskokach. Tertium non
    datur.

  • 60. Data: 2019-09-20 17:31:30
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 20 Sep 2019 07:59:33 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > A gogle groups będzie wyglądało prawidłowo.
    Ty chyba w ogóle nie czytasz tego na co odpisujesz :) Nie obejrzałeś
    obrazka, nie pomyślałeś chwilę co widzisz? Przecież mój przykład złego
    wyświetlania to zrzut ekranu google news :)

    > Pewien jesteś
    > Można to jakoś sprawdzić?
    > Sam jestem ciekaw bo wrażenia mam odmienne jak Ty.
    > Ale nie sprawdzałem to fakt
    Zostało userów na polskim usenecie mniej jak setka. Łatwo sobie zrobić
    statystykę. Oczywiście, jeśli ktoś używa czytnika zdolnego przeczytać
    nagłówki :)

    --
    Jacek
    I hate haters.