    Subject: Re: Hydrofor
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    From: Robert Wańkowski <r...@w...pl>
    Date: Wed, 20 Jul 2016 18:06:01 +0200

    > No, coraz bardziej to mi się podoba.

    Ale jak przychodzi do konkretów to problemy.
    Ten zbiornik nie przejdzie przez otwór w ścianie.

    Tak sobie pomyślałem, że wersję ze zbiornikiem ciśnieniowym można
    radykalnie uprościć.
    Sam zbiornik podłączony tylko jedną rurą z instalacją wodną w dowolnym
    miejscu. Nawet bym nie łączył rurką poduszek powietrznych obu
    zbiorników. Ciśnienie tego dodatkowego samo nie wzrośnie ponad to co
    było na początku.
    Bo to jedyny problem, gdy powietrze zaczyna lecieć do instalacji (rdzawa
    woda).
    A jeżeli ciśnienie spadnie (dyfuzja powietrza przez stal lub mosiądz ;-)
    ) to dopompuję, aby wskazania obu były takie same.

    Robert